تاریخ انتشار: 1397/02/07 09:59
کد خبر: 150326

آیا شفر ریسک می‌کند و به این مدافع بازی می‌دهد؟

فولاد شهر میزبان یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا است
آیا شفر ریسک می‌کند و به این مدافع بازی می‌دهد؟

 استقلالی که با آمدن شفر تحولی چشم نواز داشته اند، برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی لیگ به مصاف تیمی میروند که حال و روز خوبی ندارند.

شفر خوب میداند برای کسب مقام دوم نود دقیقه سخت مقابل یاران ابراهیم زاده در پیش رو دارد و میخواهد با پیروزی در این میدان خیال خود را برای کسب سهمیه آسیا راحت کند تا با آرامش بیشتری به استقبال فینال جام حذفی و دیدار با خونه به خونه برود.

شفر خاطره خوبی از اصفهان ندارد و تنها سفری که با استقلال به زاینده رود داشته باخت او مقابل ذوب آهن را رقم زده ولی او امیدوار است در فولاد شهر سهمیه مستقیم اسیا را کسب کند.

با گذشتن از این مسائل دغدغه  شفر نبود چند بازیکن کلیدی اوست از جمله شجاعیان و مجید حسینی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و آماده  بازی کردن نیست و نقش عظیمی در کلین شیت های حسینی داشته و از زمانی که مصدوم شده حسینی موفقیت زیادی در کلین شیت نداشته است.

 ولی از طرف دیگر سهرابیان بازیکن فصل سابق سپاهان ممکن است رو در روی سپاهان قرار بگیرد که میتوان گفت انگیزه  فراوانی برای حضور در این میدان مهم دارد.

حال باید دید تصمیم شفر برای بازی با سپاهان چیست، ریسک کردن و بازی دادن به حسینی و آوردن او در شرایط بازی یا میدان دادن به سهرابیان باانگیزه؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276orv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عواملی که باعث می شوند شفر در استقلال ماندگار شود!