تاریخ انتشار: 1397/02/07 10:20
کد خبر: 150320

ادعای عجیب در تبریز؛ ساغلام فصل بعد نیز روی نیمکت تراکتورسازی!

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: گزینه اصلی ما برای سرمربیگری در فصل آینده ساغلام است.
ادعای عجیب در تبریز؛ ساغلام فصل بعد نیز روی نیمکت تراکتورسازی!

 عباس الیاسی در خصوص شرایط تیم تراکتورسازی و اینکه تا چه اندازه می‌توان به آینده این باشگاه امیدوار بود، گفت: «حقیقتا الان هیچ چیزی در مورد باشگاه تراکتورسازی نمی‌توان به زبان آورد. چون آینده باشگاه منوط به جلساتی است که امروز و فردا باید با اعضای هیات مدیره باشگاه و نمایندگان اسپانسرهای طرف قرارداد تراکتورسازی انجام داد تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت.»

وی ادامه داد: «قرار بر این است که پس از جلسات امروز، نتیجه گیری کلی کرد و شاید بتوان از شنبه پس فردا حرف‌های جدید را زد. آنچه مسلم است باید شرایط باشگاه بهبود یابد و وضعیتی حاصل کرد که هواداران رنگ و بوی آرامش را ببینند. باید به سمتی گام برداریم که هواداران بار دیگر از تماشای بازی های تیم‌شان لذت ببرند و این موضوع نیازمند همتی والاست.»

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره ادامه همکاری با ارطغرل ساغلام سرمربی ترک تبار فعلی تیمش گفت: «ساغلام از ما وقت خواسته تا شرایط تیم را مورد بررسی قرار دهد. نوع قرارداد او حرفه‌ای است و خودش هم مربی با کارنامه قابل قبول است که به اخلاف حربفه‌ای فوتبال پایبند است. او یک هفته زمان دارد تا به نتیجه برسد و به ما اعلام کند، قصد دارد فصل آینده با ما همکاری کند یا خیر. اگر جواب وی مثبت باشد مذاکرات با او را از سر می‌گیریم.»

الیاسی درباره اینکه اعلام شده بود وی به دلیل رابطه خوبی که با فراز کمالوند دارد، شاید وی را سرمربی ترکتورسازی کند، تصریح کرد: «نه کمالوند و نه هیچ مربی دیگری مدنظر ما نیست. با احدالناسی صحبت نمی‌کنیم تا زمانی که تکلیف ساغلام روشن شود. اگر ساغلام که اولویت اول‌مان است در تیم ما نماند، شاید تصمیم دیگری گرفتیم ولی ما متعهد به حرف‌هایی که با سرمربی تیم‌مان زدیم هستیم و اخلاق حرفه‌ای را زیر پا نخواهیم گذاشت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmvex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش سرپرست جدید تراکتورسازی از اولین روز کاری