تاریخ انتشار: 1397/02/07 15:19
کد خبر: 150283

رکورد دست نیافتنی روزبه چشمی در استقلال

مدافع ملی پوش تیم استقلال پرکار ترین بازیکن این فصل این تیم بوده و حتی می تواند بدون بازی کردن مقابل سپاهان این عنوان را در پایان فصل به خود اختصاص دهد.
رکورد دست نیافتنی روزبه چشمی در استقلال

در حالی که تنها یک هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر باقی مانده است، روزبه چشمی می تواند بدون حضور در آخرین بازی این تیم در لیگ در پایان فصل رکورددار بیشترین دقایق بازی در این تیم باشد.
چشمی با حضور در ۲۶ بازی از ۲۹ بازی گذشته آبی پوشان دارای بیشترین تعداد بازی است. حاصل حضور در ۲۵ بازی ۲۲۵۰ دقیقه بازی است. بعد از چشمی سید مجید حسینی با ۱۸۹۰ دقیقه حضور در میدان در ۲۱ بازی دارای بیشترین دقایق حضور است و اگر فرض بگیریم که چشمی مقابل سپاهان بازی نکند و حسینی به میدان برود، باز هم دقایق حضور وی در میدان به میزان دقایق حضور چشمی نخواهد رسید و به این ترتیب روزبه چشمی از هم اکنون عنوان پرکار ترین بازیکن استقلال در این فصل را به خود اختصاص داده است.
کمترین دقایق بازی در بین بازیکنان استقلال به حسین حیدری هافبک جوان این تیم تعلق می گیرد. وی تنها در یک بازی در میدان حضور داشته و ۱۲ دقیقه در بازی مشارکت داشته است. عظیم گوگ با یک بازی و ۹۰ دقیقه حضور در میدان دومین بازیکن این تیم است که دارای کمترین دقایق بازی است.
وی تنها در نخستین دیدار استقلال در لیگ برتر در آبادان برای این تیم به میدان رفت و ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت. این اولین و آخرین بازی عظیم گوگ در این فصل با پیراهن استقلال بود. وی در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شد و برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkzra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 ستاره مصدوم استقلال به دیدار با خونه به خونه خواهند رسید؟!