تاریخ انتشار: 1397/02/07 20:42
کد خبر: 150227

بردپرگل پرسپولیس/ جشن قهرمانی سرخ ها شیرین تر شد

پرسپولیس با پیروزی مقابل سپیدرود رشت در هفته پایانی لیگ جشن قهرمانی گرفت.
بردپرگل پرسپولیس/ جشن قهرمانی سرخ ها شیرین تر شد

در آخرین دیدار هفته پایانی لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با حساب سه بر صفر به سود شاگردان برانکو خاتمه پیدا کند تا جشن قهرمانی قرمزها شیرین‌تر شود.

گل‌های پرسپولیس را در این دیدار انصاری(۳۱)، کعبی(گل‌به خودی) و کامیابی‌نیا(۸۳) برای قرمزها گلزنی کردند.

نیمه نخست

دقیقه ۴: حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ توپ را به سیدجلال حسینی رساند که شوت پشت محوطه و زمینی مدافع پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: سیامک نعمتی در پشت محوطه جریمه صاحب شد که شوت پرقدرت این بازیکن از فاصله‌ای ۲۵ متری به تیر دروزاه اصابت کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس با عبور منشا از مدافع سپیدرود همراه شد و این بازیکن احمدزاده را صاحب توپ کرد. هافبک سرخ‌ها نیز پس از عبور از یک مدافع ضربه بی‌دقتی را روانه دروزاه کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون کرد.

دقیقه ۳۱: ضربه آزاد به سود پرسپولیس اعلام شد. وحید امیری روی یک کار تمرین شده و  از بین پاهای ماهینی توپ را برای انصاری کاشت که شوت محکم مدافع پرسپولیس گل اول سرخ‌ها را در این بازی به نام وی ثبت کرد.

دقیقه ۳۷: سانتر وحید امیری با برخورد به شانه منشا به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: حرکت نعمتی باعث شد تا او از دو بازیکن عبور کند و ضربه نهایی او با خودخواهی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: فرشاد احمدزاده با پاسی قطری امیری را صاحب توپ کرد که سانتر این بازیکن با ضربه سر منشا از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: احمد نورالهی به جای نعمتی واد زمین شد.

دقیقه ۴۸: کرنر نورالهی با ضربه سر خلیل‌زاده به منشا رسید و این بازیکن نیز با ضربه سر، توپ را در دهانه دروازه مقابل احمدزاده قرار داد و ضربه این بازیکن پس از دفع توپ صادقی به کعبی برخورد کرد و توپ درون دروزاه قرار گرفت تا گل دوم پرسپولیسی‌ها به ثمر برسد.

دقیقه ۶۳: پاس احمدزاده، محرمی را از سمت راست راه انداخت سانتر رو به بیرون این بازیکن با ضربه نمایشی نورالهی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: باز هم کارهای ترکیبی احمدزاده و محرمی از سمت راست، با سانتر مدافع راست پرسپولیس به روی دروازه همراه شد که پرش و ضربه سر زیبای شجاع خلیل‌زاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: محسن مسلمان جای وحید امیری را در پرسپولیس گرفت.

دقیقه ۷۱: محرمی جای خود را به بشار رسن داد.

دقیقه ۷۷: یک و دوی رسن و احمدزاده با ضربه آرام هافبک عراقی پرسپولیس در اختیار صادقی قرار گرفت.

دقیقه ۸۳: کرنر محسن مسلمان به زیبایی به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر کامیابی‌نیا برای بار سوم دروزاه سپیدرود را باز کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و سپیدرود نیز با ۳۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، وحید امیری، سیامک نعمتی و گادوین منشا

ترکیب پدیده: ایمان صادقی، توحید غلامی، هادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487pkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



از خوشحالی عجیب کامیابی نیا تا گلایه منشا از علیپور