تاریخ انتشار: 1397/02/07 23:29
کد خبر: 150191

گرشاسبی: من از مسلمان عذرخواهی میکنم/ دیگر به چه زبانی به بازیکنان بگوییم برای تمدید بیایند؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در بقالی محل مان نخواسته ام با بازیکنان تمدید کنم که به مسلمان برخورد است.
گرشاسبی: من از مسلمان عذرخواهی میکنم/ دیگر به چه زبانی به بازیکنان بگوییم برای تمدید بیایند؟

 حمیدرضا گرشاسبی در بخش دوم صحبت های خود با خبرنگاران درباره صحبت های مسلمان در خصوص عدم تماس با وی برای تمدید قرارداد واکنش نشان داد و گفت: مسلمان کجاست، اگر هنوز در چمن است به من بگویید تا جلوی چشمانم این صحبت ها را کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هافبک پرسپولیس عنوان کرده است تنها در رختکن حاضر شده اند و پیشنهاد داده اند اظهار داشت: در بقالی محل مان که به آنها پیشنهاد نداده ام در جمع بازیکنان اصلی که همه را کادر فنی و باشگاه می خواهند صحبت کردم و خواستم هر کسی می خواهد تمدید کند به باشگاه بیاید. می توانید از افشین پیروانی بپرسید که خودش چندین بار با بازیکنان مذاکره کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من نمی دانم آنها چرا موقع پاداش نمی گویند به ما نگفتید تنها به تیم گفتید آن وقت همگی پاداش می گیرند و کسی نیست که بگوید من پول نمی گیرم چون شخصا به من نگفتید اما حالا که می گوییم همگی برای تمدید به باشگاه بیایید می گویند چرا شخصا نگفتید.

گرشاسبی در ادامه پرسید آیا مسلمان تنها این صحبت را کرده است، که به او گفته شد هافبک پرسپولیس عنوان داشته نه تنها با من صحبتی نشده با کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده هم گفتگویی نشده است.

وی در پاسخ اظهار داشت: اگر به مقام محسن مسلمان برخورده است من از ایشان عذرخواهی می کنم شاید نوع گفتار ما در شان و شخصیت او نبوده است اما توجه داشته باشید پرسپولیس هستیم و باید شان باشگاه حفظ شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه خودش شخصا وارد مذاکره با بازیکنان می شود گفت: هیات مدیره که فرصت ندارد با بازیکنان قراردادشان را تمدید و با آنها مذاکره کند.

گرشاسبی درباره اینکه مسلمان عنوان داشته با کمال میل حاضرم تمدید کنم و اینطور به نظر می رسد که باشگاه تمایلی به تمدید قراردادش ندارد تصریح کرد: واقعا نمی دانم آیا مشکلی با باشگاه دارد یا نه از خودش بپرسید. ما چندین بار گفته ایم بیایید تمدید کنید دیگر به چه زبانی بگوییم برای تمدید بیایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره انتقاداتی که علیه نحوه مدیریت این باشگاه می شود تصریح کرد: ما یک مسئولیت تیمی پذیرفته ایم که ۴۰ میلیون هوادار دارد حتی اهانت هایش هم برایم لذت بخش است. هواداران فهیم هستند و اگر جایی دلشان به درد آمده حتما حق داشته اند.

وی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به قیمت تعیین شده توسط باشگاه برای بلیت بازی ها عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم پس از کش و قوس های فراوان حق بلیت فروشی را در اختیار داشته باشیم کار بسیار سختی است تفاوت با آن زمان این است که حالا پول به دست آمده از این بلیت فروشی به جیب خودمان می رود. حالا ما می توانیم تدارکات فوق العاده ای برای تیم مان در نظر بگیریم در فوتبال روز دنیا هم هواداران هستند که باید باشگاه داری کنند.

گرشاسبی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این باشگاه منتظر است تا تکلیف محرومیتش از حضور در نقل و انتقالات تابستانی مشخص شود و بازیکنانی که نمی خواهد رد کند، گفت: ورزشی هستم و با هیچ کسی تعارف ندارم، بعضی ها می گویند چرا اینقدر به تمرین می روی و به تیم نزدیک می شوی اما من آدمی نیستم که زیر و رو بکشم. با هیچ احدی هم تعارف ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmrob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهلت پرداخت بدهی تمام شد / پرسپولیس در آستانه شکایت از طارمی به فیفا