تاریخ انتشار: 1397/02/08 17:14
کد خبر: 150098

کعبی: سخت ترین سال زندگی ام را سپری کردم

کاپیتان سپیدرود رشت می گوید سخت ترین سال زندگی اش را به همراه سرخپوشان در لیگ هفدهم تجربه کرده است.
کعبی: سخت ترین سال زندگی ام را سپری کردم

 حسین کعبی، درباره بازی با پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ هفدهم بیان داشت: بازی خیلی خوبی بود و مقابل تیمی قرار گرفتیم که با شخصیت بزرگ به قهرمانی رسید. به نظر من پرسپولیس لیاقت این پیروزی را داشت و عالی هم بازی کرد. به هر حال ما هم خوب بازی کردیم اما آنها در سورپرایز کردن حریف تبحر دارند.

کعبی درباره تشویق هواداران پرسپولیس عنوان کرد: واقعا از آنها ممونم و دست آنها را می بوسم. هیچ زمان بازیکنان سابق و آنهایی که زحمت کشیدند را فراموش نکردند و دعا می کنم همیشه موفق باشند. پرسپولیس دیگر به قهرمانی در لیگ برتر عادت کرده و انشاء الله در آسیا موفق شوند.

کعبی اضافه کرد: سخت ترین سال زندگی فوتبالی ام را در سپیدرود سپری کردم. هرگز چنین اتفاقاتی را تجربه نکرده بودم، برای من بسیار سخت بود و خداراشکر تیم ما در لیگ برتر باقی ماند و به آنها قول داده بودم در لیگ می مانیم و امید ما در تمامی دقایق به هواداران بود.

کاپیتان سپیدرود دربراه وضعیت تمدید قراردادش گفت: فعلا در باشگاه هیچ چیز مشخص نیست و صحبت خاصی انجام نشده است. اگر با من صحبت کردند، مذاکره می کنیم و اینطور نباشد تصمیم دیگری می گیرم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فعلا نیاز دارم استراحت کنم تا با شرایط بهتری لیگ بعدی را شروع می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276ovd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگرد قدیمی برانکو قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد