تاریخ انتشار: 1397/02/08 17:44
کد خبر: 150094

تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتبال مشخص شد

تاریخ آغاز نقل و انتقالات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص شد.
تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتبال مشخص شد

رقابت‌های لیگ هفدهم فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس، نایب قهرمانی شاگردان قلعه نویی و سومی استقلال به پایان رسید و حالا اهالی فوتبال علاقه‌مند هستند تا با استراحتی ۲ ماهه و برگزاری فینال جام حذفی و سوپرجام، بازهم لیگ آغاز شود و تیم‌های برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه دهند.

نقل و انتقالات نقش مهمی در نتایج تیم‌ها دارد و هر تیمی بتواند بازیکنان و مربیان بهتری کسب کند به مقام قهرمانی لیگ و سهمیه آسیا می‌رسد، اما پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره سرخپوشان تلاش خواهند کرد تا بتوانند برخلاف فصل نقل و انتقالات زمستانی که محروم بودند، بتوانند در تابستان بازیکن جذب کنند.

در سال‌های گذشته تیم‌هایی هم چون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن می‌کردند.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران، تاریخ نقل و انتقالات از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند بازیکنان ورودی و خروجی خود را مشخص کنند.

همچنین لیگ هجدهم فوتبال نیز از ۴-۵ مرداد آغاز خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym6de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/جادوگر از دسترس خارج شد/ قرارداد بازیکنان پرسپولیس ثبت نمی‌شود/ مصدومیت بی موقع بشار رسن