تاریخ انتشار: 1397/02/09 11:28
کد خبر: 150022

کعبی: پرسپولیس دیگر به قهرمانی در لیگ برتر عادت کرده است

کاپیتان سپیدرود در تقابل با تیم سابق خود لحظات جالبی را پشت سر گذاشت و اکنون خود را مهیای فصل پرماجرای هجدهم می‌کند.
 کعبی: پرسپولیس دیگر به قهرمانی در لیگ برتر عادت کرده است

 حسین کعبی بار دیگر در آزادی حاضر شد و اینبار مقابل پرسپولیس قرار گرفت. تیمی که یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را در آن پشت سر گذاشته بود. هرچند نتیجه این جدال 90 دقیقه‌ای با شکست نماینده رشت همراه بود اما کعبی از اینکه توانسته‌اند به قولی که به هواداران برای بقا داده بودند عمل کنند خوشحال هستند.

 

کعبی در خصوص دیدار با پرسپولیس اینطور می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود و مقابل تیمی قرار گرفتیم که با شخصیت بزرگ به قهرمانی رسید. به نظر من پرسپولیس لیاقت این پیروزی را داشت و عالی هم بازی کرد. به هر حال ما هم خوب بازی کردیم اما آنها در سورپرایز کردن حریف تبحر دارند.

 

بازیکن سابق سرخپوشان درباره تشویق هواداران پرسپولیس گفت: واقعا از آنها ممنونم و دست آنها را می‌بوسم. هیچ زمان بازیکنان سابق و آنهایی که زحمت کشیدند را فراموش نکردند و دعا می‌کنم همیشه موفق باشند. پرسپولیس دیگر به قهرمانی در لیگ برتر عادت کرده و انشاء الله در آسیا موفق شوند چون این هواداران شایسته بهترین اتفاقات هستند.

 

کاپیتان سپیدرود در ادامه درباره بقای نماینده گیلان در لیگ برتر گفت: سخت ترین سال زندگی فوتبالی‌ام را در سپیدرود سپری کردم. هرگز چنین اتفاقاتی را تجربه نکرده بودم، برای من بسیار سخت بود و خدا را شکر تیم ما در لیگ برتر باقی ماند و به آنها قول داده بودم در لیگ می‌مانیم و امید ما در تمامی دقایق به هواداران بود.

 

کعبی در پایان در خصوص تصمیمش برای تمدید قراردادش گفت: فعلا در باشگاه هیچ چیز مشخص نیست و صحبت خاصی انجام نشده است. اگر با من صحبت کردند، مذاکره می‌کنیم و اینطور نباشد تصمیم دیگری می‌گیرم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فعلا نیاز دارم استراحت کنم تا با شرایط بهتری لیگ بعدی را شروع می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym6me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگرد قدیمی برانکو قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد