تاریخ انتشار: 1397/02/10 14:51
کد خبر: 149836

انصراف خونه به خونه؛خبری که به کام مرد پرسپولیسی شیرین آمد!

با اعلام انصراف باشگاه خونه به خونه بابل از حضور در فینال جام حذفی، سایپا می‌تواند به عنوان سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.
انصراف خونه به خونه؛خبری که به کام مرد پرسپولیسی شیرین آمد!

خونه به خونه‌ی بابل در شرایطی که به فینال جام حذفی راه یافته بود و می‌توانست در بزرگترین و تاریخی‌ترین رقابت دوران خود شانس دستیابی به جام قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان را تجربه کند، از این بازی با توجه به اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول در هفته پایانی، انصراف داد. اتفاقی که می‌تواند اکنون سایپا و علی دایی را امیدوار به بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا با توجه به حضور در رتبه چهارم جدول لیگ برتر کند. نارنجی پوشان لیگ هفدهم را با عنوان چهارمی خاتمه دادند تا شانس حضور در لیگ قهرمانان را برای خود قائل شوند. آنها در صورتی که خونه به خونه در فینال مقابل استقلال شکست می‌خورد، می‌توانستند به عنوان نماینده چهارم ایران در این رقابت‌ها و در مرحله پلی آف حضور یابند.

اکنون اما با توجه به انصراف باشگاه خونه به خونه از حضور در فینال جام حذفی، این اتفاق برای آنها رخ خواهد داد و باید علی دایی و شاگردانش را به عنوان سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان دانست.

علی دایی در فصل گذشته به همراه نفت تهران به عنوان قهرمانی دست یافته بود اما با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی این باشگاه ترجیح داد با آنها همکاری نکند و راهی سایپا شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpeyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنوان موفق ترین مربی ساپیا به علی دایی رسید