تاریخ انتشار: 1397/02/10 18:22
کد خبر: 149810

قلعه نویی در ذوب آهن ماندگار است / دو طرف تمایل دارند که همکاری‌شان را ادامه دهند

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی قطعاً به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد.
قلعه نویی در ذوب آهن ماندگار است / دو طرف تمایل دارند که همکاری‌شان را ادامه دهند

 احمد جمشیدی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن که با هدف بررسی موضوع تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی برگزار شده بود, اظهار داشت: جلسه اولیه برگزار شد و با توجه به اینکه هیئت مدیره باید برنامه‌های چگونگی اداره باشگاه را برای فصل آینده بررسی کند, قرار است در جلسه بعدی هیئت مدیره صحبت‌های نهایی با قلعه‌نویی انجام و ماندنش در تیم قطعی شود.

وی در ادامه افزود: قلعه‌نویی به احتمال قریب به یقین در ذوب‌آهن می‌ماند. او صحبت‌هایش را با باشگاه کرده‌ و امیدواریم نتیجه جلسه بعدی هم, مثبت باشد که قطعاً همین است. هم قلعه‌نویی دوست دارد که به قول خودش نهالی که در ذوب‌آهن کاشته را رشد دهد و هم باشگاه در نظر دارد که ایشان در ذوب‌آهن بماند، چون امسال نایب قهرمان شدیم و باید فصل بعد با قدرت بیشتری وارد عرصه مسابقات لیگ برتر و آسیا شویم. واقعاً دو طرف تمایل دارند که همکاری‌شان را ادامه دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با تشکر از مدیران کارخانه ذوب‌آهن تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم به باشگاه بسیار کمک شد و تا حدود 60 درصد قرارداد‌ها را پرداخت کرده‌ایم. در آینده‌ای نزدیک 10 درصد دیگر را هم پرداخت می‌کنیم. با توجه به وضعیت موجود و حمایت و پشتیبانی که از سوی کارخانه دارد، صورت می‌گیرد, فکر می‌کنم سال آینده, سال پر رونقی برای همه تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن و مخصوصاً برای تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور قلعه‌نویی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlbee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری هواداران ذوب آهن با یک دیگر ختم به خیر شد!