تاریخ انتشار: 1397/02/10 19:28
کد خبر: 149802

جپاروف: من دوست داشتم با استقلال قهرمان می‌شدم / امیدوارم این اتفاق رخ ندهد!

سرور جپاروف در خصوص دیدار با خونه به خونه گفت: البته هر تیمی باشد باید شکستش بدهیم ولی به هر حال اینکه خونه‌به‌خونه را دست‌کم بگیریم کاملاً غیرحرفه‌ای است.
جپاروف: من دوست داشتم با استقلال قهرمان می‌شدم / امیدوارم این اتفاق رخ ندهد!

 سرور جپاروف همچنان یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل جاری فوتبالی است. او که در جام‌حذفی سابقه گلزنی به ایرانجوان را در کارنامه‌‌اش دارد، درباره فینال جام‌حذفی و مصاف با خونه‌به‌خونه با خبرورزشی حرف زد.

*فصل هفدهم تمام شد! از عملکرد تیمت راضی بودی؟

نه! من دوست داشتم با استقلال قهرمان می‌شدم. این خیلی برایم مهم بود که بتوانم با استقلال جام داشته باشم و خب البته از این بابت خوشحالم که این شانس را دارم که در جام‌حذفی این اتفاق را تجربه کنم. تیم ما دیر راه افتاد وگرنه سومی لیگ برتر جایگاه واقعی استقلال نبود.

* دیدار با سپاهان چطور بود؟

همان‌طور که انتظار داشتم با یک تیم خیلی خوب بازی کردیم. خاطرات فصل قبل برایم تازه شد و با برخی از اعضای تیم دیدار کردم ولی خب بازی خیلی جدی بود و در نهایت خوشحالم که برنده شدیم.

* روی گل هم نقش داشتی؟

باعث خوشحالی است. البته گلی که به سپاهان زدیم روی یک کار تیمی زیبا به ثمر رسید. فکر کنم قبل از گل حدود 10، 12 تا پاس بین بچه‌های تیم رد و بدل شد و در نهایت توپ از خسرو به من رسید و من هم وریا را دیدم و او هم به خوبی تیام را در موقعیت مناسب دید و مامه کار را تمام کرد.

* سپاهان کمی خشن بازی نمی‌کرد؟

به هر حال آنها در زمین خودشان گل زودهنگام خورده بودند و در این فصل هم نتایج ضعیفی داشتند. برای همین می‌شد حس کرد که تا چه اندازه تحت فشار هستند. با این همه سپاهان ثابت کرد جایگاهش بالاتر از رده‌های پایین جدول است. ما با یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران مصاف می‌دادیم و نتیجه بازی هم تا حدی این را اثبات می‌کند.

* موقعیت ضربه ایستگاهی هم داشتی! ولی بد زدی؟

شانس با من یار نبود. دوست داشتم مانند بازی رفت باز هم روی ضربه ایستگاهی گل بزنم ولی توپ کمی سرعت گرفت و از بالای دروازه رد شد. سپاهانی‌ها می‌دانستند ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و پشت محوطه خیلی کم خطا کردند.

* برای دیدار این هفته آماده هستید؟

ما در این یک ماه تقریباً هر 4، 5 روز یکبار به میدان رفته‌ایم و از نظر آمادگی فنی و بدنی تقریباً در شرایط خوبی هستیم. بازی سخت و مهمی در فینال داریم و می‌دانیم که هر اشتباه برای ما می‌تواند مرگبار باشد.

* خونه‌به‌خونه تیم دسته یکی است. شکستش نمی‌دهید؟

البته هر تیمی باشد باید شکستش بدهیم ولی به هر حال اینکه خونه‌به‌خونه را دست‌کم بگیریم کاملاً غیرحرفه‌ای است. همین سپاهان را باید مثال زد. تیمی که تا دو هفته قبل در خطر سقوط بود به اندازه‌ای ما را اذیت کرد که کمتر تیمی اذیت کرده بود. برای همین ما نباید هیچ چیز را به دست تقدیر بسپاریم و باید نتیجه را در زمین تمام کنیم. باید فکر کنیم خونه‌به‌خونه از الهلال هم خطرناک‌تر است چون این بار اگر ببازیم همه زحمات‌مان به هدر می‌رود.

* بازی به پنالتی می‌کشد؟

امیدوارم این اتفاق رخ ندهد چون ما دو دیدار حساس با ذوب‌آهن داریم و نباید زیاد خسته شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276oqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بروز این اتفاق برای جپاروف چندان دور از انتظار نبود!