تاریخ انتشار: 1397/02/10 20:18
کد خبر: 149791

علیپور و سیدجلال به امارات نمی‌روند؛ امیدواری به بازی برگشت!

تلاش برای رساندن علی علیپور به بازی برگشت با الجزیره ادامه دارد.
علیپور و سیدجلال به امارات نمی‌روند؛ امیدواری به بازی برگشت!

 تعویض علی علیپور در دیدار برابر ذوب آهن برای خیلی ها در نگاه اول عجیب جلوه می کرد و حتی انتقاداتی از برانکو را هم در فضای مجازی شاهد بودیم تا اینکه خبر مصدومیت او منتشر شد و برانکو هم صراحتا از غیبت او مقابل الجزیره خبر داد تا تصور نشود که او بخاطر جلوگیری از تشدید مصدومیت مقابل سپیدرود بازی نکرده و آسیب دیدگی اش جزیی است.

علیپور بعد از بازی با ذوب آهن تاکنون علاوه بر عکسبرداری و ام آر آی تمرینات ویژه و روزی دو جلسه فیزیوتراپی را پشت سر گذاشته و کادر پزشکی در تلاش است تا او را با توجه به تاکید برانکو به بازی برگشت برساند.

حقیقت پزشک و علیپور فیزیوتراپ پرسپولیس در تلاش بودند تا با رساندن علیپور به بازی رفت برانکو را سورپرایز کنند اما آنها دیروز رسما به برانکو اعلام داشتند امیدی برای بازی کردن آقای گل لیگ در ابوظبی وجود ندارد و آنها می کوشند وی را به بازی در آزادی برسانند.

علیپور که این فصل بندرت مصدوم شده از ناحیه عضلات و دو قلوی پشت پا با کشیدگی مواجه شده و سخت می کوشد در بازی سرنوشت ساز دور برگشت یک هشتم نهایی آسیا تیمش را همراهی کند.

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ ها هم بدلیل محرومیت قادر به همراهی تیم در بازی رفت نیست. سرخ ها شنبه عازم امارات می شوند و دوشنبه میهمان حریف اماراتی هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmr5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های علی علیپور در حاشیه قهرمانی پرسپولیس + فیلم