تاریخ انتشار: 1397/02/10 20:28
کد خبر: 149785

دلخوری پرسپولیسی‌ها از یک استقلالی؛ 2 بازیکن ما را هوایی کردند!

دیروز یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد مدیران این باشگاه از دست یک مدیر برنامه استقلالی به شدت دلخور و شاکی هستند.
دلخوری پرسپولیسی‌ها از یک استقلالی؛ 2 بازیکن ما را هوایی کردند!

 پرسپولیسی‌ها معتقدند این مدیر برنامه‌ فعال در نقل و انتقال بازیکن یک استقلالی دو آتشه است که دو بازیکن کلیدی این تیم را هوایی کرده است.

لابد می‌پرسید؛ کدام بازیکنان؟ اولی صادق محرمی است که به گفته مدیران پرسپولیس توسط این مدیر برنامه استقلالی وسوسه شده در کرواسی و تیم دیناموزاگرب توپ بزند. پرسپولیسی‌ها در چند نوبت به صادق محرمی جوان یادآوری کرده‌اند که علی کریمی هافبک سپاهان نیز توسط همین مدیر برنامه به کرواسی رفت و ناکام، نادم و پشیمان دوباره به اصفهان برگشت. همچنین مسئولان پرسپولیس نزدیکان صادق محرمی را واسطه کرده‌اند که او قید کرواسی را بزند اما تمام این تلاش‌ها ناکام مانده است. پرسپولیسی‌ها رد پای مدیر برنامه استقلالی را در این اصرار صادق محرمی و اصرار برای جدایی می‌بینند و حسابی از دست او شکار هستند.

بازیکن دوم فرشاد احمدزاده است که مدیر برنامه مشترکی با صادق محرمی دارد. شماره 10 پرسپولیس البته یک تفاوت اساسی با محرمی دارد، اینکه امیدی به دعوت کارلوس کی‌روش نداشته و خیلی به دنبال بازی در اروپا و دعوت به تیم ملی نیست. احمدزاده یک مشکل کوچک با برانکو بر سر بازوبند کاپیتانی داشت که به دلخوری موقت مرد کروات انجامید. در ادامه اما با وساطت ایگور پانادیچ مربی گلرهای پرسپولیس این مشکل حل شد و حالا احتمال ماندن شماره 10 در تیمش تا جدایی به مراتب بیشتر است.

شنیدیم مدیران پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند پای این مدیر برنامه‌ استقلالی را برای همیشه از باشگاه خود قطع کنند البته فعلاً‌ مشغول مدارا با او هستند ولی چنانچه صادق محرمی به صورت قطعی جدا شد و رفت، پرسپولیس دیگر از این مدیر برنامه استقلالی بازیکن نخواهد گرفت!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzg88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازپس گیری عنوان یک استقلالی توسط یک پرسپولیسی