تاریخ انتشار: 1397/02/10 21:38
کد خبر: 149772

امید و سید جلال؛دو بازیکنی که هیچوقت، از فرم ایده آل خارج نمی‌شوند

هر چقدر هم ستاره‌های لیگ برتر عوض بشوند، دو نفر پای ثابت بهترین‌های آن هستند.
 امید و سید جلال؛دو بازیکنی که هیچوقت، از فرم ایده آل خارج نمی‌شوند

هر چقدر هم ستاره‌های لیگ برتر عوض بشوند، دو نفر پای ثابت بهترین‌های آن هستند.

 

تیم منتخب فصل فوتبال ایران بر اساس نمرات نود، فقط دو چهره مشابه با فصل پیش داشت. امید ابراهیمی و جلال حسینی، که فصل قبل هم با پیراهن استقلال و پرسپولیس، جزو بهترین‌های لیگ برتر بودند. بیرانوند، ایرانپوریان، کامیابی‌نیا، مسلمان، محمد ابراهیمی، منشا و ساسان انصاری که فصل پیش در تیم منتخب جا گرفتند، این فصل به دلایل مختلف نتوانستند درخشش فصل قبل خود را تکرار کنند و از تیم منتخب دور بودند. احسان حاج‌صفی هم لژیونر شد و دیگر در ایران به فوتبالش ادامه نداد.

 

جلال حسینی و امید ابراهیمی، برای سومین سال پیاپی در بین ۵ بازیکن برتر و تیم منتخب فوتبال ایران قرار می‌گیرند. لیگ پانزدهم، امید ابراهیمی بعد از طارمی و مسلمان سوم شد و حسینی که بازیکن نفت بود، در رده چهارم قرار گرفت. فصل پیش، حسینی و ابراهیمی اول و دوم شدند و این فصل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

شاید تنها بازیکن نزدیک به آن‌ها، مهدی ترابی باشد که هر دو فصل قبلی در رده دهم قرار گرفت و بخاطر ترافیک مهاجمان و وینگرها به تیم منتخب فصل نرسید.ثبات شگفت انگیز امید و سیدجلال، اتفاق ویژه لیگ برتر در سال‌های اخیر است. دو بازیکنی که هیچوقت، از فرم ایده آل خارج نمی‌شوند و فرم خوب‌شان، سرنوشت تیم‌هایشان را هم تغییر می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gmqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوران قضاوت کننده در هفته پایانی لیگ برتر