تاریخ انتشار: 1397/02/13 13:09
کد خبر: 149441

نگرانی سرمربی الجزیره: اگر به همین شکل بازی کنیم نمی توانیم پرسپولیس را شکست دهیم

سرمربی هلندی تیم فوتبال الجزیره امارات از هدر رفتن موقعیت های گلزنی توسط بازیکنان تیمش شدیدا ناراحت است.
نگرانی سرمربی الجزیره: اگر به همین شکل بازی کنیم نمی توانیم پرسپولیس را شکست دهیم

تیم فوتبال الجزیره امارات که باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران برود، در لیگ این فصل امارات وضعیت جالبی نداشت و با شکست سنگین مسابقات داخلی را به پایان برد.

هنک تن کاته، سرمربی هلندی الجزیره، درباره دیدار آخر تیمش مقابل الوحده اظهار داشت: از باخت 4 بر یک در هفته آخر لیگ بسیار ناراضی ام. باید قبل از بازی با پرسپولیس به خودمان بیاییم. این باخت تقصیر بازیکنان است که شانس های گلزنی بسیار ساده را جلوی دروازه از دست دادند. نتیجه مایه شرمساری است و نمی دانم چه بگویم. بهتر است سکوت کنم چرا که از دست دادن این همه فرصت ناامیدکننده است. بهتر است بازیکنان خودشان جوابگو باشند.

تن کاته در ادامه افزود: اگر به همین شکل بازی کنیم و شانس های ساده را از دست بدهیم نمی توانیم پرسپولیس را شکست دهیم و به مرحله بعدی آسیا صعود کنیم. با روند فعلی ما مقابل پرسپولیس حذف خواهیم شد. تمام 4 باختی که جلوی الوحده برای ما رقم خورده به همین شکل بوده است که موقعیت ها را از دست دادیم و آنها در ضدحمله به ما گل می زدند.

سرمربی الجزیره در پایان درباره وضعیت قراردادش در فصل آینده و پس از دیدار با پرسپولیس نیز گفت: درست نیست الان درباره ماندن یا رفتنم حرفی بزنم. فعلا تمرکز ما روی جبران اشتباهات و موفقیت در بازی های آسیایی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qokoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک خبر خوب و یک خبر بد برای سرخپوشان در آستانه اولین بازی آسیایی