تاریخ انتشار: 1397/02/13 16:52
کد خبر: 149416

ستاره سابق پرسپولیس به جمع زردپوشان اصفهانی خواهد پیوست!

فصل جدید لیگ برتر بلافاصله بعد از جام جهانی آغاز میشود و از همین حالا پیش‌بینی میشود رقابت برای عنوان قهرمانی، خیلی سخت و نفسگیر خواهد بود. سپاهان بعد از فصل فاجعه‌بار خود، قصد دارد با خریدهای جنجالی دوباره مدعی قهرمانی شود.
ستاره سابق پرسپولیس به جمع زردپوشان اصفهانی خواهد پیوست!

این باشگاه با سرمربی فصل بعد خود توافق کرده است. همان‌طور که چند روز قبل نوشتیم، منابع خبری در اصفهان فاش کردند امیر قلعه‌نویی با سپاهان توافق کرده و فصل آینده روی نیمکت این تیم مینشیند. همین منابع خبری اعلام کرد حتی امیر به باشگاه لیست داده تا بازیکنان را از روی این لیست بخرند. یکی از این بازیکنان سروش رفیعی است. هافبک سابق تیم ملی و قرمزها دیگر نمیتواند در الخور بماند. این باشگاه بعد از بقا در لیگ قطر، تصمیم گرفته برای فصل بعد بازیکنان بهتری به خدمت بگیرد و به همین دلیل رفیعی را نمیخواهد. نکته اینجاست که در لیگ ایران برای رفیعی سر و دست میشکنند ولی او در لیگی که همه میگویند ضعیف است، حتی جایی در یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها ندارد! در هر صورت باشگاه سپاهان به این بازیکن پیشنهاد داده به جمع آنها ملحق شود. در روزهای اخیر یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه با سروش رفیعی تماس گرفته و به این بازیکن گفته است:

    «آقای … سرمربی بعدی ما روی شما نظر دارد و اگر شما هم موافق باشید، به زودی جلسه‌ای بگذاریم و مذاکره کنیم.» آن مقام سپاهانی همچنین گفته: «از نظر مالی نگرانی نداشته باشید. هر قدر مد نظر شما باشد پرداخت میکنیم!» این یعنی باشگاه سپاهان وضعیت مالی فوق‌‌العاده‌ خوبی دارد و برای فصل جدید هزینه زیادی خواهد کرد. رفیعی اما بعد از شنیدن حرف‌های عضو هیئت‌مدیره سپاهان به او گفته: «من قصدی برای بازگشت به ایران ندارم و میخواهم همچنان در خارج از کشور توپ بزنم.»

سروش رفیعی در قطر و در الخور، عملکرد فوق‌‌العاده‌ای نداشت که بتواند به باشگاه‌های بهتر برود. البته او معتقد است در این تیم بازیکنان ضعیفی کنار دستش بازی میکردند و کارش برای درخشش سخت‌تر بود اما الخور رسماً به رفیعی گفته علاقه‌ای به تمدید ندارند و بهتر است به باشگاه جدیدی فکر کند. در همین حال نزدیکان این بازیکن با باشگاه المرخیه که امسال به لیگ دسته دوم قطر سقوط کرده است، مذاکراتی داشته‌اند. شنیده میشود توافقاتی هم حاصل شده و به احتمال زیاد رفیعی برای فصل جدید در لیگ دسته دوم قطر بازی میکند. البته او عجله‌ای برای امضای قرارداد ندارد و امیدوار است در نقل و انتقالات فرصت بهتری نصیبش شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmjpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فصل عجیب و غریب زردپوشان اصفهانی با این شکست کامل شد!