تاریخ انتشار: 1397/02/13 17:23
کد خبر: 149412

شفر می تواند طلسم قهرمان نشدن های استقلال در لیگ برتر را بشکند

مهاجم سابق استقلال می گوید شفر با حضورش در استقلال به این تیم جان داده و می تواند آبی پوشان را قهرمان آسیا کند.
شفر می تواند طلسم قهرمان نشدن های استقلال در لیگ برتر را بشکند

علیرضا اکبرپور، مهاجم سابق استقلال درباره حضورش در کلاس های مربیگری A آسیا که در مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: ۲ سالی منتظر برگزاری این دوره از کلاس های مربی گری بودیم و خوشبختانه حالا که فدراسیون در مشهد آن را برگزار کرده، در این کلاس ها حضور یافته ام.

وی در پاسخ به این که آیا همچون سایر پیشکسوتان استقلال به نیمکت این تیم نیم نگاهی دارد، گفت: قبلا در پایه های استقلال و در رده امید این باشگاه کار کرده ام. من و سایر بازیکنانی که در دهه ۷۰ و ۸۰ در فوتبال حضور داشته اند، به دنبال حضور در عرصه مربیگری هستیم تا بتوانیم تجربیات خود را به بازیکنان فعلی انتقال دهیم.

اکبرپور در رابطه با دیدار ذوب آهن و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: به نظر من بازی با ذوب آهن برای استقلال سختی های خاص خودش را دارد و کاش با یک تیم از کشورهای حوزه خلیج فارس به جای ذوب بازی می کردیم. قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد و بازی برای هر دو تیم سخت و جذاب است. حذف یکی از دو تیم ایرانی در این مرحله اتفاق خوبی نیست و کاش این اتفاق در مراحل بعدی رقم می خورد.

وی افزود: البته استقلال اگر واقعا به دنبال قهرمانی در آسیاست، نباید برایش فرقی کند که به مصاف چه تیمی می رود و باید هر رقیبی را شکست دهد.

اکبرپور ضمن تمجید از شفر، گفت: شفر می تواند طلسم قهرمان نشدن های استقلال در لیگ برتر را بشکند، از وقتی شفر به استقلال اضافه شده و هدایت این تیم را برعهده گرفته شاهد پیشرفت هر روزه این تیم هستیم. در تمامی خطوط از دفاع تا حمله تیم پیشرفت کرده و خط هافبک استقلال در نیم فصل دوم بهترین بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpbj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینفرد شفر ولخرجی را در استقلال ممنوع کرد!