تاریخ انتشار: 1397/02/13 20:40
کد خبر: 149386

جنجال 200 هزار یورویی در قرارداد برانکو!

اخیراً باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ بر سر یک موضوع به مشکل خوردند که بسیار عجیب بود.
جنجال 200 هزار یورویی در قرارداد برانکو!

 مربی کروات ناراحت بود که چرا باشگاه دستمزدش را پرداخت نمی‌کند؟ این ناراحتی همچنان ادامه‌دار است و تبدیل به یک ًةمشکل شده. برانکو حتی هنوز قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه تمدید نکرده و منتظر است تا پرسپولیس در این زمینه اقدامی انجام دهد.

ولی در ماجرای پرداختی‌ها به برانکو، مشکلی پیش آمد که در نوع خود جالب بود. باشگاه پرسپولیس که قصد داشت گزارشی از پرداخت‌های خود به برانکو ارائه دهد، اعلام کرد در یکی از تاریخ‌ها مبلغ 200 هزار یورو به او پرداخت کرده‌اند. پرسپولیس تأکید داشت با پرداخت این پول، برانکو بخش اعظمی از قراردادش را دریافت کرده ولی سرمربی کروات هرچه فکر می‌کرد یادش نمی‌آمد آن پول را گرفته‌؛ «مطمئنید این پول را به من داده‌اید؟» او ابتدا از باشگاه خواست تا زمان دقیق پرداخت پول به همراه اسناد خود را به او ارائه کنند.

باشگاه اما به خاطر گرفتاری‌های فراوان کمی تعلل به خرج داد تا اینکه برانکو در یکی از سفرهای خارجی‌اش توانست گردش مالی حسابش را بگیرد و آن را به ایران بیاورد. مربی کروات پس از ورود به ایران، به حسابدار معتمد خود گفت بررسی‎‌های نهایی را روی حساب‌ها انجام دهد. ظاهراً این بحث مربوط به زمان طاهری بود و گرشاسبی معتقد بود برانکو این پول را در دوران مدیریت قبلی دریافت کرده است.

به همین خاطر برانکو مجبور شد پرینتی 30 صفحه‌ای از حساب خود بگیرد و به حسابدار معتمدش بسپارد. پس از بررسی‌ها او به باشگاه اعلام کرد چنین پولی دریافت نکرده است. باشگاه هم پس از بررسی حساب‌های خود به مرد کروات اعلام کرد در این زمینه دچار اشتباه شده‌اند و چنین پولی به او نداده‌اند. حال این سؤال پیش می‌آید که آیا 200 هزار دلار از حساب‌های باشگاه ناپدید شده و یا واقعاً یک اشتباه در این زمینه رخ داده است؟ طبیعتاً تمام اسناد و مدارک در پرسپولیس مشخص است و چطور ممکن است باشگاه به اشتباه به برانکو بگوید 200 هزار یورو به او در گذشته پرداخت کرده‌اند؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkeak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست پرسپولیس در جیب هواداران؟