تاریخ انتشار: 1397/02/15 10:54
کد خبر: 149209

مقصود مهدی رحمتی از این کنایه ها کدام مربی استقلال است؟

مهدی رحمتی پس از قهرمانی در جام حذفی دل نوشته‌ای در اینستاگرام خود منتشر کرد.
مقصود مهدی رحمتی از این کنایه ها کدام مربی استقلال است؟

سیدمهدی رحمتی که پس از آمدن شفر به استقلال روند نزولی اش جای خود را به روند رو به رشدی داده و حالا هر روز بیشتر از قبل در دل هواداران استقلال جای گرفته پس از قهرمانی با این تیم در جام حذفی با انتشار متنی طولانی از شرایطی گفت که در ماههای اخیر در تیم استقلال گذشته است. از آمدن شفر به این تیم و همدلی ای که با آمدن پیرمرد آلمانی به تیم تزریق شد و البته از ناملایماتی که در زمان مربیان قبلی وجود داشت. او با برشمردن بعضی ویژگی های شفر طعنه هایی به قبلی ها زد و نوشت: «صداقت و همدلی را در مجموعه ما تقویت کرد. دروغ نگفت. در خلوت یا در جمع حرفش یکی بود. به همه بازیکنان ایمان داشت و شخصیت برنده شدن را در ما احیا کرد.»

اما مقصود این کنایه های مهدی رحمتی کدام مربی استقلال است؟ او تقریبا با هر سه مربی سابق این تیم مشکل داشته و همیشه به عنوان مقصر ناکامی تیم معرفی شده است. امیر قلعه نویی هنوز از باند درون تیم می گوید و دعوای این دو که دیگر عالم گیر شده است. پرویز مظلومی وقتی رفت از آن بازیکنی گفت که شب دربی تیمش را نابود کرد و گفت کاش امید ابراهیمی را گذاشته بود کاپیتان و لیدر تیمش!

علیرضا منصوریان هم که دیگر همه می دانند دو بار و چطور با مهدی رحمتی به مشکل خورد و هر بار او شد عامل نابودی تیمش . رحمتی اما در فصل جدید در زیر سایه فشار بزرگ بدنامی و در شرایطی که دیگر هیچ یک از هواداران نمی خواستندش و همه او را عامل بدبختی تیم شان می دانستند ، زیر سایه سید حسین حسینی ماند. دشنام شنید ، تحقیر شد اما بی سر و صدا ادامه داد. سعی کرد سرش به کار خودش باشد. حتی بود جاهایی از فصل که شفر فشارها را بر او بیش از حد می کرد. مثلا باید دور زمین می دوید چون مثلا سرمربی گفته بود آن طور که باید از برد تیم خوشحال نبوده اما او ماند و شفر هیچ وقت در رسانه ها بیش از حد بزرگش نکرد ، به او نگفت بازویش است یا تیمش را نداد که برایش ببندد یا بچیند و هیچ وقت هم در همان فضا ها احترامش را زیر پا نگذاشت. درست از او نقش یک کاپیتان را خواست. سعی کرد شرح وظایف مهدی ، شرح وظایف یک بازیکن باشد در نخست که تمرین می کند و هدفش موفقیت تیم است و بعد اینکه به عنوان یک بزرگتر بتواند تیم را جمع کند و وحدت گفتاری در تیم وجود داشته باشد. این همان مشی سرمربی در برخورد با پژمان منتظری و بقیه هم بود. حالا مهدی باز برای استقلال کاپ برده است. او دوباره برای هواداران محبوب شده و حق دارد بنویسد از این همه روزهای دشوار.

بی شک مهدی خودش هم در این چند سال در این همه سختی که کشید خودش بیش از همه مقصر بود. اینکه فکر می کرد کاپیتان بودن یعنی وزنی بالاتر از سرمربی بودن. می خواست خواسته هایش بیش از حد یک سرمربی باشد. روزهای که قبل از سایت باشگاه عکس خرید بختیار رحمانی را در اینستاگرامش منتشر می کرد ، به روزهای سخت بعدش فکر نکرده بود. ولی او این سیاست را در پیش گرفته بود و چوبش را خورد. بیش از مهدی اما مدیریت و مربیانی مقصر بودند که یادشان رفته بود شرح وظایف یک کاپیتان چیست و همگی با هم برای این رفتار فلک شدند و چوبش را خوردند.

حالا اما شرایط به حالت استاندارد برگشته و مهدی از روزهای خوبش می گوید. از این می گوید که با آدم های سیاه باز روبرو نیست. کاملا مشخص است و چه کسانی را می گوید . دو مربی از میان سه مربی آخر تیم که فکر می کردند نیمکت استقلال را به وزن داشتن مهدی در کنارشان بدست می آورند ، مشخص است که او را با القاب بزرگ در کنارشان یارگیری می کردند و بعد هم ناچار بودند به سازش برقصند و وقتی تاریخ مصرف این رفاقت و اشتراک منافع به پایان...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg6dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام حذفی فوتبال ایران به آبی‌های پایتخت اهدا شد