تاریخ انتشار: 1397/02/15 11:47
کد خبر: 149202

تارتار: تنها مسئله‌ای که تیم‌ها را زمین می‌زند، بحث مالی است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ۲ سال است در این تیم هستیم و زحمات زیادی به همراه همکارانم کشیدیم و دوست نداریم این نهالی که بارور شده را از دست بدهیم.
تارتار:  تنها مسئله‌ای که تیم‌ها را زمین می‌زند، بحث مالی است

مهدی تارتار در گفت‌وگو با برنامه «و اما ورزش» رادیو جوان در  پاسخ به این سوال که تیم پارس جنوبی در فصل گذشته شروع خوبی داشت اما در مقطعی افت کرد و از جمع مدعیان فاصله گرفت و با این حال لیگ را در رتبه پنجم به پایان رساند، گفت:  ما تیم ناشناخته‌ای بودیم و خیلی خوب امتیازات را جمع کردیم. با توجه به تجربه‌ای که داشتیم سعی کردیم در شروع مسابقات امتیازات را جمع کنیم. خیلی هجومی و با 2 مهاجم بازی می‌کردیم.

سرمربی پارس جنوبی عنوان کرد: می‌دانستیم در نیم فصل دوم کارمان سخت می‌شود و در تمام مصاحبه‌هایم می‌گفتم که هدفمان ماندن در لیگ برتر است. بالاخره مشخص بود که  در نیم‌فصل دوم  تیم‌ها با توجه به شناختی که از ما پیدا می‌کنند نمی‌گذارند نتیجه خوبی بگیریم. در اواسط فصل با یکسری مشکلات هم روبه‌رو شدیم،  در پرداخت قراردادها مشکل داشتیم و همین امر باعث شد تمرکز بازیکنان به هم بخورد. در مجموع خوب کار کردیم و باید از بازیکنانم‌ تشکر کنم به خصوص اینکه شب عید دست خالی به خانه‌هایشان رفتند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که همیشه کنار ما بودند.

وی در مورد  میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان گفت: بازیکنان ما تقریبا 50 درصد قراردادشان گرفته‌اند، البته برخی هم زیر 50 درصد گرفتند.

تارتار در خصوص این موضوع که تیمش در طول فصل با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو بود اما هیچ وقت شاهد اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی نبودیم، گفت: ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان و حتی مدیریت وجود داشت و همه همدل بودیم.  در ابتدای فصل با شعار رفاقت، ریاضت و سعادت کارمان را شروع کردیم و سعی کردیم آن را تحقق ببخشیم، با رفاقت سختی‌ها و بی‌پولی‌ها را تحمل کردیم و در نهایت هم عاقبت‌بخیر شدیم. به هر حال همه در این کار سختی کشیدند و از همه همکارنم، مدیریت و بازیکنان تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند.

«امسال شاهد بودیم که دو تیم پرطرفدار نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر اضافه شدند. تیم‌هایی همانند تیم شما که وارد لیگ برتر می‌شوند برای تداوم حضورشان در سطح اول فوتبال کشور چه کار باید کنند که پس از  یکی دو فصل حضور در لیگ برتر مجددا به لیگ یک سقوط نکنند؟»  وی در واکنش به این موضوع تصریح کرد:  تنها مسئله‌ای که تیم‌ها را زمین می‌زند، بحث مالی است.  من در تیم خودم و نفت مسجدسلیمان کاملا اشراف دارم  تا زمانی که در لیگ یک هستند مشکلی ندارند و جزو منظم‌ترین تیم‌ها هستند، ولی تا در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند دیگر حق هزینه ندارند. مسلم هست که تیمی مثل تیم ما خوب نتیجه می‌گیرد، ولی اگر تامین هزینه نشود در جدول سقوط می‌کند و تا در نهایت دوباره به لیگ یک برمی‌گردد. نفت مسجدسلیمان مثال واضحی است زمانی که به لیگ برتر آمد و خیلی زود هم به لیگ یک برگشت. باید از بخش خصوصی حمایت لازم صورت بگیرد، بحث حق پخش باید انجام شود، نمی‌شود که در کشور ما  حق پخش نداشته باشیم چون فقط تیم‌ها متضرر می‌شوند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که  قرارداد شما با پارس جنوبی به پایان رسیده و آیا برای  فصل آینده با این تیم همکاری می‌کنید و اینکه شما شرایطی برای تمدید قرارداد دارید؟ گفت: من مصاحبه‌ای از آقای قلعه‌نویی خواندم که خیلی خوب بود و فرموده بودند ما نهالی کاشتیم. الان 2 سال است در این تیم هستیم و زحمات زیادی به همراه همکارانم کشیدیم. دوست نداریم این نهالی که الان بارور شده را از دست بدهیم. توقعات از تیم ما بالا رفته و باید مشکلات مالی‌ تیم برطرف شود.  انتظار داریم مسئولان به فکر باشند، مهمترین مسئله ما برای فصل آینده این است که با بازیکنان تسویه حساب شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276jln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواپیمای حامل بازیکنان پدیده دچار نقص فنی شد