تاریخ انتشار: 1397/02/15 13:05
کد خبر: 149193

ادامه همکاری علی کریمی و باشگاه سپیدرود در هاله ای از ابهام/ جدال حقوقی تازه ای در راه است؟

ماجرای ادامه همکاری علی کریمی و باشگاه سپیدرود با توجه به اتفاقات امروز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
 ادامه همکاری علی کریمی و باشگاه سپیدرود در هاله ای از ابهام/  جدال حقوقی تازه ای در راه است؟

در حالیکه از هفته گذشته به علی کریمی اعلام شد که باید روز شنبه ساعت 17 در باشگاه سپیدرود رشت حضور یابد او امروز صبح در هتل المیک حضور یافته است. قبل از این مالک باشگاه سپیدرود درخواست علی کریمی مبنی بر دیدار دو نفره را رد کرده بود اما علی کریمی در هتل آزادی جلسه را با حضور برخی از دوستان مالک باشگاه تشکیل داده است.  طی نامه ای که 4 روز قبل به کریمی اعلام شده است وی باید ساعت 17 در رشت باشد و در رشت با اعضای هیات مدیره جلسه ای را تشکیل دهد.

متن این نامه به این شرح است:

سرمربی محترم تیم فوتبال سپیدرود رشت

سلام

با احترام، باستحضار می رساند؛ با توجه به اهمیت موضوع، ضیق و عدم اطاله وقت در خصوص تصمیم گیری و برنامه ریزی برای فصل آتی، بدین وسیله ازجنابعالی دعوت می گردد در جلسه ای که با حضور اعضاء محترم هیات مدیره و کمیته فنی در روز شنبه مورخ 15/02/97 ساعت 17 عصر در محل دفتر باشگاه برگزار می شود حضور بهم رسانید.

جواد تن زاده-مدیرعامل

 

اما بعد از انتشار این نامه علی کریمی در پاسخ به آن می گوید که قرار امروز او در تهران با هماهنگی یکی از دوستان نزدیک مالک باشگاه به نام فرهاد دیانت در هتل آزادی فیکس و برگزار شده است هرچند مالک باشگاه در این جلسه حضور نداشته است. با وضعیت موجود به نظر ادامه همکاری باشگاه سپیدرود با علی کریمی در فصل آینده اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه در بخش مالکیت باشگاه همانطور که رئیس هیات فوتبال استان گیلان می گوید تغییراتی ایجاد شود در غیراینصورت و در حالی که کریمی دو سال دیگر و در حدود 3 میلیارد تومان با این باشگاه قرارداد دارد به نظر می رسد باید به زودی شاهد جدال حقوقی تازه ای میان تن زاده و کریمی باشیم.

01300183


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmr7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز موعود برای سپیدرودی ها فرار رسید