تاریخ انتشار: 1397/02/16 12:30
کد خبر: 149062

آخرین وضعیت سپاهان از زبان تابش: یک مربی بزرگ و به نام مدنظر باشگاه سپاهان است

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: مطمئن باشید اولویت ما انتخاب یک سرمربی بزرگ ایرانی است که بتواند سپاهان را دوباره به اوج برساند و بزودی تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد.
آخرین وضعیت سپاهان از زبان تابش: یک مربی بزرگ و به نام مدنظر باشگاه سپاهان است

مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان درخصوص آخرین شرایط سپاهان و انتخاب سرمربی و اینکه سرمربی سپاهان مشخص شده است یا خیر گفت: در حال حاضر کمیته فنی باشگاه در حال بررسی چند گزینه هستند. در این میان هم گزینه خارجی وجود دارد و هم گزینه ایرانی. اما ما به دنبال یک سرمربی خوب و به نام هستیم که بتواند سپاهان را به شرایط خوب خودش برگرداند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه نهایی شما می‌باشد گفت: اجازه بدهید هیچ اسمی را فعلا به زبان نیاورم چرا که هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما مطمئن باشید یک مربی بزرگ و به نام ایرانی مدنظر باشگاه سپاهان هست. آقای ابراهیم‌زاده هم زمانی که در سپاهان بود تمام تلاشش‌را کرد او یک مربی بزرگ و با تجربه‌ای بود اما متاسفانه شرایط سپاهان امسال متفاوت بود و درواقع جنس‌مان جور نبود. با توجه به اتمام قرارداد آقای ابراهیم‌زاده سعی می‌کنیم فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم که بتواند تغییرات اساسی در سپاهان بوجود بیاورد.

تابش در ادامه تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم تا هرچه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود. مطمئن باشید ظرف این هفته یا هفته آینده سرمربی سپاهان مشخص خواهد شد تا هرچه زودتر کارش را با تیم انجام دهد. فعلا نمی‌توانیم اسمی از مربی بیاوریم. مطمئن باشید به هواداران قول خواهیم داد بزرگترین سرمربی را به خدمت بگیریم تا سپاهان دوباره به قدرت بازگردد.

وی در ادامه درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: در حال حاضر اولویت ما انتخاب سرمربی است هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با بازیکن و حتی جذب نفرات جدید نخواهیم کرد. ابتدا سرمربی مشخص می‌شود بعد طبق نظر کادر فنی جدید بازیکن جذب می‌کنیم ممکن است در این بین چند بازیکن تمدید یا جذب کنیم و یا نفراتی هم از تیم ما جدا شوند همه اینها طبق نظر سرمربی جدید  جلو می‌روند.

تابش در پایان درخصوص اینکه آیا تغییراتی در کادر مدیریت باشگاه صورت خواهد گرفت یا خیر گفت: فعلا من با تمام توانم در اختیار باشگاه سپاهان هستم، هیچ تغییراتی در کادر مدیریت صورت نمی‌گیرد و ما فعلا به عنوان سرپرست کارمان را با سپاهان انجام می‌دهیم و با قدرت ادامه خواهیم داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkoov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرانچار رسما سرمربی سپاهان شد