تاریخ انتشار: 1397/02/16 20:30
کد خبر: 148999

ماجرای عدم توافق علی کریمی و سپیدرود فاش شد

علی کریمی پس از جلسه با مدیران باشگاه سپیدرودرشت با این تیم به توافق نرسید.
ماجرای عدم توافق علی کریمی و سپیدرود فاش شد

 جلسه روز گذشته «شنبه» میان علی کریمی و مسئولان باشگاه سپیدرود در ۲ قسمت برگزار شد. در قسمت اول علی کریمی با اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی جلسه‌ای را برگزار و هشت بند مورد نظر خود را اعلام کرد که در نهایت و تصمیم بر این شد که جلسه در یک زمان دیگری برگزار شود، اما دستیارانی که همراه کریمی در رشت حضور داشتند اعلام کردند که بهتر است جلسه به زمان دیگری موکول نشود و همین امروز در مورد بودجه نیز تصمیمات لازم را اتخاذ کنند که این امر مورد موافقت مسئولان باشگاه سپیدرود قرار گرفت.

اما پس از صحبت‌ درباره بودجه، بند‌های مد نظر کریمی در دستور کار قرار گرفت:

اولین خواسته علی کریمی از مدیران تسویه حساب با کادرفنی و بازیکنان بود که این امر مورد توافق قرار گرفت.

دومین خواسته کریمی برگزاری اردو در خارج از کشور بود که مسئولان اعلام کردند هزینه زیادی را در بردارد، اما سرمربی تیم مدعی شد اردویی را انتخاب می‌کند که با قیمت داخلی تفاوتی نداشته باشد که این موضوع هم مورد قبول واقع شد.

کریمی در بندی دیگر خواهان جذب ۴ بازیکن خارجی علاوه بر بازیکن داخلی شد که مدیران ابتدا مخالفت کردند و بعد از دقایقی کریمی اعلام کرد بازیکنانی جذب می‌کند که از لحاظ قیمتی با بازیکنان داخلی زیاد فرق نکند و سومین بند هم مورد توافق قرار گرفت.

درباره بودجه، کریمی صحبت‌های لازم را انجام داد و قرار شد بودجه از ۷ میلیارد به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

کریمی در بندی دیگر اعلام کرد که با این بودجه فقط می‌تواند تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

علی کریمی در بندی دیگر اعلام کرد به غیر از اینکه تمامی دستیاران او برای فصل آینده باید حفظ شوند، باید یک دستیار خارجی هم به کادرش اضافه شود که اختلافات میان او و مدیران باشگاه از همین صحبت‌ها شروع شد.

باشگاه سپیدرود اعلام کرد به غیر از حفظ دستیاران بومی، باید ۲ دستیار کریمی از کادرفنی جدا شوند و دستیار خارجی هم جذب نمی‌کنند. همچنین مسئولان عنوان کردند برای فصل آینده سرپرست تیم را مدیریت مشخص می‌کند، که کریمی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که سرپرست مورد نظر خودش باید در تیم باشد.

باشگاه سپیدرود با تمامی موارد مطرح شده از سوی کریمی موافقت کرد و تنها در بحث دستیار و انتخاب سرپرست صحبت‌های کریمی را تایید نکرد که همین باعث شد همه چیز بهم بریزد و کریمی قرارداد ۲ فصل آینده خود را ببخشد و فقط تسویه حساب فعلی را درخواست کند.

پس از این اتفاقات هر چقدر مدیران به کریمی اعلام کردند که حداقل تا ۴۸ ساعت فکر کند و سپس تصمیم به جدایی بگیرد، اما کریمی و همراهان این موضوع را قبول نکردند و حتی کریمی صورت جلسه اعضای هیئت مدیره را نیز پاره کرد تا بدین ترتیب آثاری از توافق‌های اولیه در کار نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487oda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی:تنها در صورتی قید قراردادم را می‌زنم که با کادر فنی‌ام کامل تسویه حساب کنند