تاریخ انتشار: 1397/02/16 21:28
کد خبر: 148984

دیدار الجزیره - پرسپولیس از نگاه سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در آستانه دیدار تیم های الجزیره امارات و پرسپولیس در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت.
دیدار الجزیره - پرسپولیس از نگاه سایت AFC

 روز دوشنبه در چارچوب دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،  پرسپولیس میهمان تیم الجزیره خواهد بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، در آستانه این دیدار در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و  با تمجید از خط دفاعی پرسپولیس، نوشت:  پرسپولیس در مسابقات قاره ای در فرم خوبی قرار دارد.

در این گزارش آمده است: الجزیره پس از سه سال (2014) ،برای اولین بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد. این تیم  روز دوشنبه در مرحله رفت دور 16 تیمی در ورزشگاه محمد بن زاید میزبان پرسپولیس –یکی از تیم های حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2017- خواهد بود.

این تیم اماراتی در ماه فوریه به 15 بازی بدون بردش در رقابت های قاره ای پایان داد و تیم دوم گروه A شد. علی مبخوت و رومارینیو 8 گل از 9 گل الجزیره را به ثمر رسانده اند.

اخیرا شرایط الجزیره در لیگ داخلی ضعیف بوده است آنها فصل را در لیگ امارات متحده عربی با شکست 4-1 به الوحده به پایان رساندند. این تیم پس از برد مقابل الغرافه در مرحله گروهی در اوایل ماه آوریل، چهار بازی از پنج بازی آخر خود  را باخته است.

پرسپولیس مدت ها پیش دومین عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران را به دست آورد و در مسابقات قاره ای نیز در فرم خوبی قرار دارد . این تیم سه هفته پیش السد را شکست داد و صدرنشین گروه C شد و چهار بازی از شش بازی آخر خود برده است.

در واقع، تیم تهرانی پس از شکست مقابل السد در هفته دوم، در مسابقات قاره ای گلی دریافت نکرده و از بهترین دفاع برخوردار است. با این حال، سید جلال حسینی، کاپیتان و مدافع کلیدی این تیم برای بازی دوشنبه محروم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpmxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس به دنبال هشتمین برد مقابل قطری‌ها