تاریخ انتشار: 1397/02/17 07:56
کد خبر: 148944

پیشکسوت باشگاه استقلال:به‌عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم برنده مسابقه فردا شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ذوب‌آهن و استقلال تیم‌های خوبی دارند و مطمئن باشید دیدار این دو تیم جذاب و دیدنی خواهد بود.
پیشکسوت باشگاه استقلال:به‌عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم برنده مسابقه فردا شود

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره دیدار روز سه‌شنبه تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم سنگین است. هم ذوب‌آهن و هم استقلال تیم‌های خوبی دارند و مطمئن باشید بازی جذابی را از دو تیم شاهد خواهیم بود. همان‌طور که گفتم هر دو تیم شرایط خوبی دارند، اما من به‌عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم برنده مسابقه فردا شود.

وی در مورد قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های آسیا و همگروهی تیم ایران با ویتنام، یمن و عراق تصریح کرد: به نظرم این گروه آسانی برای ما خواهد بود. ما اگر در دیدار با ویتنام و یمن از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم، به نفع‌مان خواهد شد. فکر می‌کنم با بازیکنانی که ما داریم می‌توانیم طلسم چندین ساله قهرمانی در آسیا را بشکنیم.

«آیا با تمدید قرارداد شش ماهه کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا موافق هستید؟»، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش گفت: حتماً باید کی‌روش را برای جام ملت‌های آسیا نگه داریم. ما با این مربی دو بار به جام جهانی صعود کرده‌ایم و امیدواریم قهرمانی آسیا را هم کسب کنیم. به اعتقاد من منطقی است که کی‌روش را تا پایان جام ملت‌های آسیا در کشورمان حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد آخرین وضعیت تیمش و تمدید قرارداد خود با این باشگاه نیز گفت: من در هفته آینده باید به تبریز سفر کنم و جلسه‌ای با مدیران باشگاه شهرداری داشته باشم تا ببینم شرایط باشگاه و هدف آنها برای فصل آینده چیست. به نظر من اگر قرار است در لیگ دسته اول حضور داشته باشیم باید قطعاً برای صعود به لیگ برتر بجنگیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmy96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دین محمدی: کاش استقلال و ذوب‌آهن درآسیا به هم نمی‌خوردند