تاریخ انتشار: 1397/02/17 09:35
کد خبر: 148935

واکنش هافبک گسترش فولاد به انتشار خبر مذاکره اش با استقلال

هافبک سرعتی تیم گسترش فولاد اعلام کرد اگر استقلالی شود تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم به کار می بندد.
واکنش هافبک گسترش فولاد به انتشار خبر مذاکره اش با استقلال

 طی یکی دو روز گذشته شایعاتی درباره مذاکره مسئولان استقلال با یوسف سیدی هافبک جوان گسترش فولاد مطرح شده که این بازیکن خود به موضوع دامن می زند.

 

سیدی درباره شایعه رفتنش به استقلال عنوان کرد: «انتشار خبر مذاکره من با استقلال باعث شد موج عظیمی از هواداران این تیم پرطرفدار نسبت به من ابراز لطف داشته باشند و مرا حسابی شرمنده مهر و محبت و معرفت خودشان کنند.»

 

وی ادامه داد: «مطمئنا با این دین بزرگی که به گردن من گذاشتند، اگر قسمت شد در خدمت تیم بزرگ استقلال باشم، تمام توان خود را برای جبران این همه لطف به کار خواهم بست تا این همه مهر و صفای هواداران پرشور استقلال را جبران کنم».

 

سیدی با اشاره به نقش گسترش فولاد برای استقلالی شدنش افزود: «جا دارد یک تشکر از مجموعه گسترش فولاد و در راس آن آقایان زنوزی و نصیرزاده داشته باشم که موفقیت امروز من مرهون اعتماد و حمایت آنهاست. خوشحالم که نشان دادند در مسیر پیشرفت یک همراه خوب و قابل اعتماد هستند و در این مسیر تابع نظر مجموعه گسترش فولاد هستم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kklnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/استقلال بازیکن ملی پوش را پس گرفت/آقای گل بازهم از پرسپولیس دورتر شد/فرار از برانکو به آغوش کی روش!