تاریخ انتشار: 1397/02/17 12:32
کد خبر: 148917

مدافع ذوب آهن: استقلال برایم قابل احترام است/ گل بزنم خوشحالی نمیکنم

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ در بازی رفت مقابل استقلال باید طوری نتیجه بگیریم که کارمان برای بازی برگشت سخت نشود.
مدافع ذوب آهن: استقلال برایم قابل احترام است/ گل بزنم خوشحالی نمیکنم

فخرالدینی در مورد بازی تیمش برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما خودمان را برای این بازی سخت آماده کرده‌ایم. استقلال تیم بسیار خوبی است که بعد از آمدن شفر متحول شد. آنها هم مثل ما در نیم‌فصل دوم و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفتند و در جام حذفی هم قهرمان شدند تا روحیه‌شان برای این بازی بالاتر برود. البته ما هم در بهترین شرابیط هستیم و تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: باید از شرایط میزبانی در بازی فردا استفاده کنیم و مهم این است که اجازه ندهیم بازی برگشت در تهران برای‌مان سخت شود. ما می‌دانیم که در بازی برگشت استقلال از حمایت 90 هزار تماشاگر بهره می‌برد، به همین دلیل باید در اصفهان یک برد خوب را به دست بیاوریم تا با شرایط خوبی به بازی برگشت برسیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت گل زدن به استقلال خوشحالی خواهی کرد یا خیر؟»، تأکید کرد: من در استقلال بازی کردم و این تیم برایم قابل احترام است. اگر گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد، ولی تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد ممکن را در این بازی داشته باشم.

فخرالدینی در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده و همچنین موضوع رفتن و ماندن قلعه‌نویی اظهار داشت: تمام تمرکز من روی دو بازی پایانی این فصل برابر استقلال است و هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. در مورد آقای قلعه‌نویی هم باید بگویم که از تصمیم ایشان برای ماندن یا جدایی مطلع نیستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoyb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال با 4 غایب به اصفهان می‌رود