تاریخ انتشار: 1397/02/17 13:02
کد خبر: 148915

استقلال تیم پرقدرتی است ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که آنها دوباره می‌توانند استقلال را در ورزشگاه فولادشهر شکست بدهند.
 استقلال تیم پرقدرتی است ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم

قاسم حدادی‌فر در مورد آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در این 10 روز هم تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم تا آماده بازی با استقلال شویم. امیدوارم که از شرایط میزبانی استفاده کرده و در نهایت استقلال را در ورزشگاه فولادشهر شکست بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند در بازی فردا استقلال را شکست بدهد، عنوان کرد: آخرین تقابل دو تیم در لیگ برتر با برد ما در فولادشهر همراه شد و اعتقاد دارم که می‌توانیم دوباره استقلال را در این ورزشگاه شکست بدهیم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما می‌دانیم که استقلال از لحاظ فنی تیم پرقدرتی است که با قهرمانی در جام حذفی روحیه بالایی دارد. با این حال ما هم ذوب‌آهن هستیم و به چیزی جز برد در این بازی فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان تصریح کرد: این بازی به صورت حذفی برگزار می‌شود و طبیعتاً هر دو تیم استرس خواهند داشت که مرتکب اشتباه نشوند. طبیعتاً اولویت ما و استقلال گل نخوردن است و هر تیمی دروازه‌اش را بسته نگه دارد می‌تواند شانس خوبی برای صعود داشته باشد. امیدوارم در این مسابقه از شرایط میزبانی استفاده کنیم و استقلال را شکست بدهیم تا گام بلندی برای صعود برداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyp9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین سبک آبی‌ها برای جدال با ذوب