تاریخ انتشار: 1397/02/17 15:19
کد خبر: 148895

خالد شفیعی: به استقلال تبریک می‌گویم؛ نشان دادند لیاقت قهرمانی را دارند

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دو بازی فینال‌گونه با استقلال در پیش داریم.
خالد شفیعی: به استقلال تبریک می‌گویم؛ نشان دادند لیاقت قهرمانی را دارند

خالد شفیعی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: ما دو فینال در پیش داریم که باید آنها را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: در طول هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و آماده‌ این بازی هستیم. استقلال هم تیم خوبی است که قهرمان جام حذفی شده و من به آنها  تبریک می‌گویم چون نشان دادند لیاقت قهرمانی را دارند امیدوار هستم در گام اول برنده باشیم و این بازی مهم را به نفع خودمان تمام کنیم.

شفیعی تأکید کرد:‌ اگر اشتباه نکنم ذوب‌آهن هفت دوره در آسیا حضور داشته و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است ولی ما سعی می‌کنیم در این دوره هم با موفقیت کار را پیش ببریم.

وی در مورد حضورش در ذوب آهن،‌گفـت: بعد از حضور در لیگ کره به ذوب آهن آمدم و تلاش کردم بهترین کیفیت را داشته باشدم. نمی‌گویم هیمشه بالاترین کیفیت را داشتم اما تلاشم را کرده‌ام. تلاش می‌کنم در این دو بازی پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشم.
شفیعی در مورد اینکه آیا امیدی به حضور در تیم ملی دارد، تصریح کرد: در کره که بودم با کی‌روش صحبت کردیم و همیشه تلاش کردم بتوانم به تیم ملی بروم. به هر حال این مسئله بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد و باید به آن احترام بگذاریم. من همیشه تمام تلاشم کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmyzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع ذوب آهن: استقلال برایم قابل احترام است/ گل بزنم خوشحالی نمیکنم