تاریخ انتشار: 1397/02/17 20:15
کد خبر: 148849

با وجود تمام شایعات اخیر؛ رابطه رحمتی و مجیدی چگونه است؟!

فرهاد مجیدی همین چند وقت پیش حرف‌هایی از سهم‌خواهی عده‌ای در استقلال زد که ناخودآگاه نگاه‌ها را به سمت مهدی رحمتی جلب کرد.
با وجود تمام شایعات اخیر؛ رابطه رحمتی و مجیدی چگونه است؟!

 جسته و گریخته تحلیل‌هایی روی حرف‌های 7 محبوب شد و بعضی‌ها می‌گفتند منظور او کاپیتان استقلال بوده است. مهدی اما سکوت کرد و چیزی نگفت. از قدیم‌الایام، شایعاتی درباره مشکلات این دو وجود داشت. در فصل آخری که فرهاد برای استقلال توپ می‌زد مهدی رحمتی هم حضور داشت و این دو در ظاهر خوب به نظر می‌رسیدند ولی در باطن، آسمان روابط‌شان تیره و تار بود. به همین دلیل وقتی اخیراً فرهاد مصاحبه کرد و از سهم‌خواهی‌ها گفت، عده‌ای تصور کردند زخم‌های قدیمی سر باز زده‌اند. این دو با هم زاویه داشتند و کسی نمی‌توانست چنین مسئله‌ای را کتمان کند. وقتی سال گذشته صدای پای فرهاد مجیدی می‌آمد و در نهایت به نیمکت استقلال نرسید، باز شایعاتی شنیده می‌شد. اینکه او بیاید چه می‌شود و اگر نیاید چه خواهد شد. بعد از همه این ماجراها و چیزهایی که همه فکر می‎‌کردند، ناگهان آسمان روابط مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی آفتابی شده است.

اگر در جریان نیستید بدانید حتی این دو نفر قرار است به زودی با افتخاری جلسه‌ای داشته باشند و درباره یکسری مسائل از جمله فاجعه کور شدن یکی از چشم‌های هوادار استقلال، صحبت کنند. حتی مهدی رحمتی شماره آن هوادار را به فرهاد مجیدی داده تا با او تماس بگیرد و حرف بزند. ظاهراً این دو اتفاقاً خیلی رابطه خوبی دارند و برعکس شایعاتی که بعضی نزدیکان‌شان می‌سازند رفیق هستند. در ماه‌های گذشته افرادی نام‌آشنا در استقلال تلاش کردند تا نشان دهند این دو رابطه بدی با هم دارند. حالا اینکه چه سودی از این مسئله می‌بردند، نامشخص بود ولی ظاهراً فرهاد و مهدی هم به این نتیجه رسیده بودند دیگران ندانند خوب هستند، برای‌شان بهتر است! مظلومی فاش کرده بود یکی از بازیکنان باتجربه تیمش به همراه یکی از مسئولان باشگاه به خانه فرهاد رفته بودند که تو رو خدا قبول کن و سرمربی استقلال شو. از همان شب کلی شایعه درباره آن بازیکن باتجربه به راه افتاد و مظلومی کدهایی داد که کاملاً پیدا بود منظورش مهدی است. به هر حال از سویی کنار هم قرار گرفتن نام‌ها در این شرایط، بعضی‌ها را به این نتیجه می‌رساند که آنها اتحاد کرده‌اند برای رسیدن به هدفی. طبیعتاً فرهاد و مهدی دوست نداشته و ندارند این حرف‌ها پشت‌شان درست شود ولی سر ماجرای هوادار آسیب‌دیده استقلال کاملاً مشخص شد اتفاقاً این دو برخلاف تمام چیزهایی که در رسانه‌ها درباره روابط‌شان می‌گویند خیلی هم رفیق هستند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365m5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع گیری هواداران خونه ب خونه با سر دادن شعار 6 تایی ها!