تاریخ انتشار: 1397/02/17 22:49
کد خبر: 148831

هافبک بدشانس پرسپولیس در بیمارستان بستری شد

هافبک دفاعی پرسپولیس بار دیگر دچار دررفتگی کتف شد و به دلیل شدت جراحت راهی بیمارستان شد.
هافبک بدشانس پرسپولیس در بیمارستان بستری شد

کمال کامیابی نیا، هافبک بدشانس سرخپوشان که پیش از این طی یک سال اخیر سه بار با دررفتگی کتف مواجه شد، در جدال مقابل الجزیره بار دیگر از این ناحیه دچار آسیب جدی شد.

 

هافبک شماره 11 سرخپوشان که در جدال پایانی فصل شانزدهم مقابل سیاه جامگان اولین بار دچار دررفتگی کتف شده بود، بعد از آن با تدابیر پزشکی برابر لخویای قطر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در فصل گذشته حاضر شد. اتفاقی که یک بار دیگر برای او تکرار شد و با مصدومیت دررفتگی کتف مواجه شد. این اتفاق او را با جراحی کتف و دوری چندماهه از ترکیب سرخپوشان همراه کرد.

 

کامیابی نیا که به نظر می‌رسید با توجه به این ماجرا بیش از گذشته مراقب کتف خود باشد در اواسط فصل هفدهم و در استخر با دررفتگی دوباره کتف، دوران مصدومیت را بار دیگر تجربه کرد.

 

کامیابی نیا که بعد از پشت سر گذاشتن این دوران نقاهت به ترکیب سرخپوشان بازگشته بود و عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، در جدال مقابل الجزیره بار دیگر از همان ناحیه در برخورد با هافبک حریف دچار مصدومیت شد تا برای چهارمین بار این اتفاق برای او تکرار شود.

 

برانکو بعد از این مصدومیت که باعث خروج این هافبک از زمین شد، شایان مصلح را جایگزین این بازیکن کرد. اقدامات اولیه پزشکی روی هافبک دفاعی پرسپولیس در بیرون از زمین افاقه نکرد تا او با آمبولانس راهی بیمارستان شیخ خلیفه بستری شد تا بررسی لازم روی ناحیه آسیب دیدگی او انجام شود.

 

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست سرخپوشان نیز که در امارات حاضر است، راهی بیمارستان شده تا در کنار هافبک تیمش حضور داشته باشد.

 

با این شرایط کامیابی نیا به طور قطع دیدار برگشت دو تیم را از دست داده و برانکو باید بعد از محسن ربیع خواه، با خلا دومین هافبک دفاعی تیمش نیز کنار بیاید و تدبیری برای آن در جدال برگشت مقابل الجزیره بیاندیشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbavw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات پرنشاط بازیکنان پرسپولیس در زمین برفی + عکس