تاریخ انتشار: 1397/02/18 19:21
کد خبر: 148729

اتفاقی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است!

بدون شک کمال کامیابی‌نیا یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس در دو فصل گذشته محسوب می‌شود. او از ارکان قهرمانی سرخپوشان در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم بوده است، هافبک دفاعی محبوب هواداران که برانکو هم به او اعتماد دارد. کمال کامیابی‌نیا مهره‌ای بی‌جانشین در پرسپولیس است که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد.
اتفاقی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است!

در روزهای اخیر و با وجود اصرار باشگاه، کامیابی‌نیا هنوز نزد گرشاسبی نرفته و مدیر برنامه‌هایش را فرستاده است! عدم تمدید قرارداد کمال گتوزو (لقب کامیابی‌نیا) باعث نگرانی هواداران پرسپولیس و برانکو شده است.

هم و غم مدیران پرسپولیس این روزها مذاکره و توافق با کمال کامیابی‌نیاست که هنوز حاصل نشده است. چرا؟

دلیل اصلی آن مطالبات قبلی شماره ۱۱ از پرسپولیس است. باشگاه جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی کامیابی‌نیا را بخشید اما هنوز اقدامی برای پرداخت مطالبات این بازیکن انجام نداده است. این در حالی است که کمال به نزدیکانش گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند و تصمیمی برای رفتن به سپاهان،‌ ذوب‌آهن یا تیم‌های دیگر ندارد. در همین ارتباط شنیدیم یک باشگاه قطری خواهان عقد قرارداد با کمال کامیابی‌نیا شده است اما مبلغ پیشنهادی پایین است. تیم قطری بیشتر از ۳۰۰ هزار دلار به شماره ۱۱ پرسپولیس نمی‌دهد! پولی که او می‌تواند در پرسپولیس و ایران هم بابت یک فصل بازی به دست بیاورد. از طرفی تجربه نشان داده که قطری‌ها و اصولاً تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس خیلی راغب به خرید هافبک دفاعی نیستند.

قطری‌ها بازیکنان تکنیکی، دریبل‌زن و گلزن از کشورهای برزیل، آمریکای‌جنوبی، آفریقا و حتی ایران را ترجیح می‌دهند. اغلب هافبک‌های دفاعی ایرانی که به کشورهای عربی رفته‌اند، نتوانسته‌اند یک فصل در تیم‌های حاشیه خلیج فارس دوام بیاورند. همین موضوع و ناکامی هافبک‌های تدافعی به همراه مبلغ پایین پیشنهادی قطری‌ها کمال کامیابی‌نیا را برای جدایی از پرسپولیس و رفتن به لیگ ستارگان دچار تردید کرده است. بنابراین اگر فردا پس‌فردا خواندید یا شنیدید کمال کامیابی‌نیا قراردادش با پرسپولیس را برای یک فصل دیگر تمدید کرد، لطفاً تعجب نکنید! او گزینه بهتری در حال حاضر ندارد. باور کنید!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a87vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای هواداران پرسپولیس / ستاره مصدوم سرخ پوشان نیازی به جراحی ندارد