تاریخ انتشار: 1397/02/18 20:28
کد خبر: 148713

اظهارات نورمحمدی درخصوص قطع همکاری کریمی با سپیدرود

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل گذشته معتقد است که مسئولان این باشگاه با از دست دادن علی کریمی مرتکب اشتباه بزرگی شدند.
اظهارات نورمحمدی درخصوص قطع همکاری کریمی با سپیدرود

 علیرضا نورمحمدی در مورد اختلاف‌های ایجاد شده میان علی کریمی و مسئولان باشگاه سپیدرود گفت: ما قبل از پایان لیگ می‌دانستیم که کریمی از سپیدرود می‌رود و اتفاقاتی رخ داد که انگار آقایان دوست نداشتند سپیدرود نتیجه بگیرد. اتفاقاتی که در یکی دو روز اخیر رخ داد برای ما عجیب نبود و حتی به گفته اطرافیان باشگاه، کریمی در جلسه‌ای که با مسئولان داشته است، خواسته غیرمنطقی نداشته و خواسته‌هایش فقط برای تقویت سپیدرود بوده است. او در این چند ماه زحمات زیای برای سپیدرود کشید و استرسی را که در این مدت تحمل کرد، حتی در دوران بازیگری هم تجربه نکرده بود.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه افزود: تیم ما در این چند ماه مشکلات مالی داشت، ولی به احترام کریمی هیچ‌وقت اعتصاب نکردیم. در حالی که فصل تمام شده است، فقط ۵۰ درصد پول گرفتیم. شاید مسئولان تیم بگویند که مگر تیم‌های دیگر چقدر پول به بازیکنان دادند، ولی شما نمی‌توانید مبالغ قراردادهای بازیکنان سپیدرود را حتی با تیم‌های معمولی در لیگ برتر مقایسه کنید. آنها سه تا چهار برابر سپیدرود به بازیکنان پول می‌دهند.

علیرضا نورمحمدی همچنین تأکید کرد: من مالک تیم را فقط یک بار دیدم و در صحبت‌های او اشتیاقی برای پیشرفت سپیدرود و حل مشکلات مالی ندیدم. وقتی تیم با مشکل مالی مواجه شد، مالک تغییر کرد تا مشکلات مالی هم از بین برود نه اینکه این مشکلات همچنان ادامه داشته باشد و بازیکنان هم سختی بکشند. امیدوارم که مشکلات سپیدرود برای فصل بعد برطرف شود، ولی با حرف زدن هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

علیرضا نورمحمدی با اشاره به اتفاقاتی که در جلسه کریمی با مسئولان باشگاه رخ داده است، گفت: آن‌طور که ما از طریق رسانه‌ها و برخی منابع دیگر شنیدیم، کریمی برای فصل بعد زمین تمرین مناسب و GPS خواسته است، درخواست جذب بازیکن خارجی و اردوی پیش‌فصل داشته است و … . آیا این چیزها را برای خودش خواسته یا اینکه دنبال موفقیت سپیدرود است؟ آیا کریمی این حق را ندارد که آنالیزور یا دستیارانش را خودش انتخاب کند. اگر مسئولان باشگاه با این خواسته کریمی مخالفت کرده باشند، واقعاً فاجعه و مسخره است.

علیرضا نورمحمدی  مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد اینکه می‌گویند سرخپوشان رشتی با گل‌محمدی و نظرمحمدی مذاکره کرده‌اند، اظهار داشت: باشگاه می‌تواند با هر مربی مذاکره کند، ولی باشگاه با از دست دادن کریمی اشتباه بزرگی مرتکب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mznoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک دلال، نظر فوق ستاره استقلالی را تغییر داد
اختصاصی|