تاریخ انتشار: 1397/02/19 14:07
کد خبر: 148632

اتمام حجت سیدجلال با پرسپولیسی ها؛ فیلمی منتشر شود خودم برخورد می کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بروز حاشیه‌های اخیر از بازیکنان این تیم خواست تا دیگر فیلم و ویدئویی از داخل تیم منتشر نکنند.
اتمام حجت سیدجلال با پرسپولیسی ها؛ فیلمی منتشر شود خودم برخورد می کنم

 از همان لحظه که بازیکنان پرسپولیس جام قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را بالای سر بردند حاشیه های گوناگونی در این تیم ایجاد شد. اتفاقاتی که از ویدئوی زنده محسن مسلمان در صفحه شخصی اش شروع شد تا مترجم برانکو ایوانکوویچ را به حاشیه بکشد و اصغر نیک‌سیرت را محروم از حضور در کنار پیرمرد کروات سرخپوشان کند اما این پایان ماجرا نبود. چند نفر از اطرافیان تیم نیز ویدئوهایی را از داخل رختکن و همچنین اتوبوس تیم منتشر کرده اند که در آنها هم برخی مسائل، حاشیه ساز شده است.

همین موضوع باعث واکنش سید جلال حسینی شده است. کاپیتان سرخپوشان از تمام اعضای تیم خواسته تا دیگر ویدئویی از داخل رختکن و مسائل شخصی به بیرون نفرستند و مواظب گوشی های همراه خود باشند. کاپیتان سرخپوشان برای آنکه این تیم بتواند فصل فوتبالی اش را با پیروزی برابر الجزیره در دیدار برگشت و صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیرد چنین خوسته ای داشته است.

مدافع سرخپوشان به صراحت اعلام کرده است در صورت تکرار چنین موضوعی خودش با فرد خاطی برخورد می کند و اجازه نخواهد داد حاشیه های مجازی سرخپوشان مشکل‌ساز شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران مقابل الجزیره برگزار می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edbky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پرسپولیس در پایان نیمه اول مقابل الجزیره