تاریخ انتشار: 1397/02/19 16:12
کد خبر: 148618

اختلاف نظر مانع اصلی برگزاری مزایده باشگاه تراکتورسازی

اختلاف نظر درباره قیمت امتیاز باشگاه تراکتورسازی باعث شده اعلام زمان برگزاری مزایده فروش آن به تعویق بیفتد.
اختلاف نظر مانع اصلی برگزاری مزایده باشگاه تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی تبریز که در لیگ هفدهم یکی از بدترین دوران حیات خود را سپری کرد به زودی و بعد از قیمت گذاری کارشناسی به مزایده گذاشته می‌شود.

گویا زمان این مزایده اواخر هفته آینده است. البته هنوز قیمت دقیق فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازی مشخص نیست و اختلاف نظر‌هایی در این مورد وجود دارد.

بر اساس همین شنیده‌ها مسئولان رده بالای این باشگاه مبلغی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان برای فروش امتیاز تراکتورسازی در نظر گرفته‌اند، در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با این مبلغ مخالفت کرده و مدعی است نه تنها این مبلغ بسیار بالا است بلکه خریدار را در پرداخت با مشکل رو به رو خواهد کرد ضمن اینکه بدهی ۴۵ میلیارد تومانی این باشگاه تا امروز هم مانع بزرگ دیگری در راه فروش امتیاز این تیم تیریزی است.

در حال حاضر مذاکرات برای قیمت گذاری این باشگاه ادامه دارد و همین موضوع هم باعث شده تا بسیاری از خریداران برای شرکت در مزایده ثبت نام نکنند. در حال حاضر پیشنهاد اداره کل که البته رسما اعلام نشده چیزی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان است، ولی اختلاف نظر‌ها در مبلغ فروش این تیم همچنان باعث شده تا به قیمت واحدی نرسند و مزایده به تعویق بیفتد.

با این حال خریداران این باشگاه باید تا هفته آینده آمادگی خود برای شرکت در مزایده را اعلام کرده و در خواست کتبی خود را ارسال کنند چون باید ابتدا اهلیت آن‌ها بررسی شود و در صورت تایید مجوز شرکت در مزایده را بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwy7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آجرلو: نه هراسی از انتقاد دارم نه مقابل تخریب پریشان می‌شوم