تاریخ انتشار: 1397/02/19 18:58
کد خبر: 148597

اشتباه ستاره پرسپولیس شانس برتری الجزیره را افزایش داد

شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس برخلاف انتظار در جدال مقابل الجزیره با اشتباه خود شانس برتری را از این تیم گرفت.
اشتباه ستاره پرسپولیس شانس برتری الجزیره را افزایش داد

شجاع خلیل زاده که عملکردی مناسب در اولین فصل حضورش در این تیم از خود به جا گذاشته بود با آمار مناسب دفاعی، در گلزنی این تیم نیز نقش ویژه‌ای ایفا کرده بود، در دیدار مقابل الجزیره دور از انتظار ظاهر شد.

خلیل زاده در صحنه منتهی به گل اول الجزیره با اشتباه خود و تلاش برای جا گذاشتن بازیکن حریف، توپ را از دست داد تا الجزیره با گلزنی مقابل پرسپولیس، جسارت برتری جویی نیز در زمین خودی به دست بیاورد. اتفاقی که در نهایت با سه گل دیگر نیز همراه شد تا این تیم با شکست امارات را ترک کند.

یکی از انتقاداتی که معمولا به شجاع خلیل زاده می‌شود اعتماد بنفس او در دریبلینگ و تلاش برای نمایش قدرت تکنیکی‌ اش در فاز یک سوم دفاعی پرسپولیس است. مساله‌های که بارها با انتقاد برانکو ایوانکوویچ نیز همراه بوده است و این شجاعت او مورد بحث قرار گرفته است.

خلیل زاده که یکی از امیدواری‌هایش بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس بازگشت دوباره به جمع ملی‌پوشان بوده، اگر این خصوصیت منفی را از خود دور کند و در فاز دفاعی تنها به بازیسازی با حداکثر سرعت و اجتناب از حرکات پرخطر بپردازد، شاید بتواند خیلی زود به عنوان یک مدافع با خصوصیات فنی بالا این شانس را برای خود در تیم ملی به دست بیاورد.

مدافع میانی پرسپولیس در بازی برگشت با توجه به ضدحملات احتمالی و خطرناک حریف سهم ویژه‌ای در نجات دروازه این تیم خواهد داشت و باید دید قادر به جبران اتفاقات استادیوم محمدبن زاید خواهد شد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3657pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هنر مردان بزرگی چون برانکو؛ تهدید را به فرصت تبدیل کردن!