تاریخ انتشار: 1397/02/20 13:30
کد خبر: 148503

به صعود استقلال امیدوارم/ هواداران می توانند کار ذوب آهن را سخت کنند

پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد با حضور هواداران پرتعداد و بازگشت تیام آبی ها در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ذوب آهن را شکست می دهند.
به صعود استقلال امیدوارم/ هواداران می توانند کار ذوب آهن را سخت کنند

استقلال در روزی که می‌توانست مقابل ذوب آهن بازنده نباشد اما مثل رقیب دیرینه خود در آخرین دقایق بازی غافلگیر شد و با شکستی تلخ دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به پایان رساند. حالا دغدغه اصلی هواداران به بازی برگشت این مسابقه برمی گردد و باید دید چه اتفاقاتی در آن بازی رقم می خورد.

محمد نوازی، بازیکن ارزشمند سابق استقلال درباره اتفاقات دیدار استقلال و ذوب آهن عنوان کرد: «استقلال در بازی با ذوب‌آهن، استقلال همیشگی نبود و نمی‌توانیم بابت این موضوع شفر یا بازیکنان را مقصر بدانیم. استقلال بازی سختی در خرمشهر داشت که هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی آنها را تحلیل برد. با این حال، استقلال تیمی نبود که در فولادشهر شکست بخورد. البته من امیر قلعه‌نوعی و تیمش را تحسین می‌کنم، چون ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم کارهای بزرگی انجام داده اما استقلال می‌توانست در اصفهان بازنده نباشد. حواشی اتفاقات فینال هم تأثیر زیادی‌ روی استقلالی‌ها گذاشته بود و آنها تمرکز زیادی نداشتند. فشردگی بازی‌ها و حساسیت آنها هم باعث خستگی بیش از اندازه بازیکنان شده و نمی‌توانیم انتظار زیادی از آنها داشته باشیم.»

«استقلال انسجام همیشه را نداشت.» نوازی با این جمله می‌گوید: «مهدی رحمتی این‌بار هم شایستگی‌های خود را نشان داد و ناجی استقلال شد. در روزی که استقلال مثل همیشه منسجم نبود و حملات خطرناکی روی دروازه این تیم رخ داد، رحمتی این تیم را نجات داد و باعث شد استقلال گل‌های بیشتری نخورد. نبودن تیام و مصدومیت شجاعیان هم تأثیر زیادی روی شکست استقلال داشت و قدرت گلزنی این تیم را کاهش داد. امید من به این است که بازیکنان استقلال برای بازی هفته آینده تمرکز کنند و با انگیزه و انرژی بیشتری به میدان بروند. شفر به خوبی کارش را بلد است و می‌داند حسن‌ختام این فصل برای او و تیمش بعد از قهرمانی جام حذفی صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی است.»

نوازی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «من به صعود استقلال امیدوارم. اگرچه کار سخت شده اما استقلال تیمی است که در بزنگاه‌های حساس می‌تواند جبران مافات کند. شفر نشان داده می‌تواند از همه بازیکنان به بهترین شکل استفاده کند و به نظر من او برای بازی هفته آینده ایده‌هایی خواهد داشت که بتواند ذوب‌آهن را شکست دهد. چیزی که به استقلال امید می‌دهد تا شکست در اصفهان را جبران کند، حضور پرشور هواداران این تیم است.»

وی افزود: «ورزشگاه مملو از هواداران استقلال برای ذوب‌آهن کار را سخت می‌کند و تمرکز این تیم را به هم می‌ریزد. استقلال هم با استفاده از همین موضوع می‌تواند به تیم قلعه‌نوعی ضربه بزند. حتما شفر ایده‌هایی برای جانشین شجاعیان دارد ضمن این‌که با بازگشت تیام، مشکل استقلال در فاز تهاجمی هم برطرف خواهد شد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4879kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکش های باخت لحظه آخری استقلال؛ رکوردهایی که از دست رفت!