تاریخ انتشار: 1397/02/20 16:26
کد خبر: 148483

خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد / تمدید قرارداد این بازیکن قطعی است

کمال کامیابی‌نیا چند پیشنهاد بسیار خوب داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. این تصمیم وقتی قطعی شد که برای چهارمین بار طی یک سال، کتف کمال دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.
خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد / تمدید قرارداد این بازیکن قطعی است

 بار اول روز 14 اردیبهشت سال 1396 و در آخرین دقایق دیدار پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در مشهد که با شکست سرخپوشان تهرانی به اتمام رسید، کمال پس از برخورد به زمین از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد. بعد از دیدارهای آسیایی، این بازیکن کتفش را به تیغ جراحان سپرد تا درد کمتری را تحمل کند. بعد از جراحی نیز دو بار کتفش مصدوم و دچار دررفتگی شد که بار اول در زمان بازی و بار دوم در استخر رخ داد و هر مرتبه، حداقل 20 روز کمال را از بازی‌ها دور کرد.

برای چهارمین بار، در دقیقه 1+90 دیدار مقابل الجزیره در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی، کمال از ناحیه کتف دچار صدمه‌دیدگی شدیدی شد و دیدار برگشت را از دست داد. او با این وضعیت، حتی بعید است به کمپ تیم ملی برسد و بتواند همراه سایر ملی‌پوشان تمرین کند. از آنجا که مصدومیت از ناحیه کتف، به خصوص دررفتگی ممکن است برای طولانی‌مدت ادامه داشته باشد و با هر برخورد سختی، کتف از جای خود خارج شده و هر مرتبه، حدود دو تا سه هفته این بازیکن را اسیر فیزیوتراپی می‌کند، پیشنهاد سایر باشگاه‌ها به کمال نیز کمرنگ‌تر شده اما پرسپولیسی‌ها همچنان خواهان جذب او هستند. در این رابطه شنیدیم بعد از ترخیص کمال از بیمارستان، گرشاسبی از او قول گرفت که قراردادش را تمدید کند و با خیال راحت به درمان خود بپردازد تا برای فصل آینده آماده شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk9la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است!