//
کدخبر: ۹۲۷۱۰ //

برگ برنده شفر و کار سخت قلعه نویی در جهنم ورزشگاه آزادی

دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در بازی برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می تواند یک روز سخت را برای قلعه نویی و شاگردانش بدنبال داشته باشد.

برگ برنده شفر و کار سخت قلعه نویی در جهنم ورزشگاه آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار برگشت تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که شاگردان امیر قلعه نویی باید بتوانند از پیروزی شکننده یک بر صفر خود که در اصفهان کسب نموده اند دفاع نموده تا بتوانند راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بشوند.

در دیدار رفت این دو تیم علی رغم درخشش مهدی رحمتی در نهایت این تیم ذوب آهن بود که توانست با پیروزی میدان را ترک کند ولی شاید مهم ترین دلیل پیروزی این تیم و عدم گلزنی استقلال در بازی رفت را نبود مه تیام مهاجم آماده و گلزن این تیم در چند ماه گذشته دانست.

در بازی برگشت از شواهد این چنین بر می آید که تیام از ابتدا در ترکیب آبی پوشان پایتخت خواهد بود و این  می تواند برگ برنده شفر در برابر قلعه نویی باشد چرا که زدن یک گل از سوی این بازیکن یا دیگر مهاجمین استقلال، کار را برای ژنرال و شاگردانش در استادیوم آزادی که بدون شک مملو از هوادار آبی پوش خواهد بود، سخت خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان