تاریخ انتشار: 1397/02/21 11:15
کد خبر: 148400

ستاره مد نظر استقلال: در ایران فوتبالم را ادامه نمی‌دهم که به استقلال بروم!

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام بازیکنان برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی استرس دارند.
ستاره مد نظر استقلال: در ایران فوتبالم را ادامه نمی‌دهم که به استقلال بروم!

علی قلی زاده درباره برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با حضور چهار بازیکن بیان کرد: تفاوتی ندارد چند نفر در تمرین تیم ملی شرکت کنند. برخی بازیکنان تیم ملی درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و لژیونر‌ها هم در تمرین نیستند.

او ادامه داد: با تمام انگیزه کارمان را انجام دادیم و فشار زیادی تحمل کردیم. تمریناتمان را به بهترین شکل پیگیری می‌کنیم و همه چیز خوب است. امیدوارم در روز‌های آتی با حضور سایر بازیکنان تمریناتمان را پیگیری کنیم.

قلی زاده درباره استرس بازیکنان تیم ملی برای قرار گرفتن در فهرست این تیم اظهار داشت: استرس در تمام بازیکنان وجود دارد، اما شاید استرس من مقداری بیشتر باشد. صددرصد آماده هستم و امیدوارم در فهرست نهایی تیم ملی قرار بگیرم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درمورد اینکه با توجه به حضور بازیکنانی مانند وحید امیری و علیرضا جهانبخش در پستش شانس حضور خود در جام جهانی را در چه حدی می‌بیند، بیان کرد: رقیب سرسخت در هر تیمی و هر شرایطی وجود دارد. حضور این بازیکنان در پست من از انگیزه ام کم نمی‌کند و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در فهرست تیم ملی باشم.

قلی زاده درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با باشگاه‌های استقلال و شارلوا بلژیک کفت: هیچ چیز مشخص نیست چرا که در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم ملی است. من با باشگاه شارلوا مذاکره کرده ام، اما در ایران فوتبالم را ادامه نمی‌دهم که به استقلال بروم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g6ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم تیم ملی می خواهد لژیونر شود / استقلال و تیم های ایرانی فعلا نه!