تاریخ انتشار: 1397/02/21 12:25
کد خبر: 148389

واکنش عجیب ورمزیار به خبر اخراجش از استقلال

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت که با قدرت به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد و هنوز حکمی مبنی بر قطع همکاری از سوی باشگاه دریافت نکرده است.
واکنش عجیب ورمزیار به خبر اخراجش از استقلال

صادق ورمزیار در مورد خبر کنار گذاشتنش از آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و هر موقع گفتند که نمی‌خواهیم، خداحافظی می‌کنیم. تا این لحظه هیچ صحبتی مبنی بر عدم همکاری با من نشده است و اتفاقاً گفته‌اند با قدرت به کارمان ادامه دهیم. ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم و همان‌طور که با یک حکم به ما گفتند بیایید، با همان حکم هم می‌رویم.

وی اضافه کرد: ما شش بازیکن به تیم بزرگسالان دادیم و ثابت کردیم که می‌توانیم بازیکن بدهیم. فردین رجبی، حسین حیدری و امیرحسین کارگر در تیم بزرگسالان حضور دارند و الان دیگر باب شده است که تیم بزرگسالان را هم تغذیه کنیم.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این آکادمی خاطر نشان کرد: آکادمی امسال پس از سال‌ها، بهترین دوران خود را پشت سر گذاشت. ما در رده زیر 13 سال تیم «کیا» را شکست داده و قهرمان شدیم. کیا تیمی است که به مسافرت‌های خارجی می‌رود و از نفرات خوبی تشکیل شده. در رده جوانان هم به فینال رسیدیم و امیدهای‌مان پنجم شدند. در واقع، آکادمی ما جزو پنج تیم برتر بود، در صورتی که در سال‌های گذشته این عناوین دست تیم‌هایی چون پیکان، مقاومت، کیا و ایرانمهر بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qojl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریاست آکادمی باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد