تاریخ انتشار: 1397/02/21 15:20
کد خبر: 148364

نمی‌توان از برانکو بابت سیستم بازی پرسپولیس انتقاد کرد

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که حذف کردن الجزیره در تهران، کار سختی برای سرخپوشان تهرانی نیست.
نمی‌توان از برانکو بابت سیستم بازی پرسپولیس انتقاد کرد

عباس آقایی در مورد شکست پرسپولیس در بازی رفت برابر الجزیره و شانس این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسئله مهم در مورد الجزیره این است که آنها دو بار برای تغییر نتیجه برابر پرسپولیس عطش داشتند. یک بار زمانی که گل اول را خوردند و بار دیگر زمانی که بازی مساوی بود و این تیم تلاش زیادی کرد تا به گل سوم برسد که رسید. این انگیزه قطعاً برای بازی برگشت هم وجود دارد، ولی پرسپولیس در زمین خودش بازی می‌کند، شانس بالایی برای پیروزی خواهد داشت.

«پرسپولیس با این پتانسیل و حمایت 90 هزار تماشاگر می‌تواند الجزیره را حذف کند و این کار سختی نیست»، وی با بیان این جمله افزود: در بازی رفت غیبت سیدجلال حسینی و مصدومیت کامیابی‌نیا روی عملکرد تیم تأثیرگذار بود که امیدوارم با حضور آنها در بازی برگشت، پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد. شما می‌بینید که پرسپولیس در چنین سطحی از مسابقات حتی در زمین حریف هم تهاجمی بازی می‌کند و مدافعان کناری این تیم در زمین حریف هستند. هر تیمی نمی‌تواند در بازی بیرون از خانه چنین نمایشی داشته باشد.

آقایی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از برانکو در مورد استفاده از سیستم 2-4-4 خطی عنوان کرد: برانکو وقتی به پرسپولیس آمد از این شیوه استفاده کرد و قهرمان هم شد. قرار نیست تیم‌های دیگر بیکار باشند و مدام به پرسپولیس ببازند. وقتی تیم‌ها مقابل تاکتیک پرسپولیس ایستادگی می‌کنند باید شیوه بازی این تیم تغییر کند. من هم جای برانکو بودم در خیلی از بازی‌ها از سیستم 2-4-4 خطی استفاده می‌کردم، مگر اینکه تیم مقابل مقاومت می‌کرد. واقعاً نمی‌توان از برانکو فقط بابت سیستم بازی پرسپولیس انتقاد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmgnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیال هواداران راحت شد/ برانکو خبر داد فوق ستاره پرسپولیس ماندنی شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|