تاریخ انتشار: 1397/02/22 18:46
کد خبر: 148224

آپشن های ویژه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنانش!

مشکل بزرگ پرسپولیس بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم و عدم تمدید قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان با این تیم به اتمام رسیده است.
آپشن های ویژه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنانش!

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر تلاش زیادی کرده که این بازیکنان را راضی به تمدید قرارداد کند. او حتی قول داد جریمه‌های مالی گذشته را ببخشد و با این ترفند خواست شاگردان برانکو را پای میز مذاکره بکشاند که چنین نشد!

فقط شجاع خلیل‌زاده،‌ محسن ربیع‌خواه مصدوم و یکی، دو بازیکن دیگر قرارداد خود را تمدید کردند و اغلب مهره‌های مد نظر برانکو چنین نکردند. در این راستا شنیدیم باشگاه پرسپولیس تهران برای کشاندن بازیکنان پای میز مذاکره اقدام ویژه‌ای انجام داده است. مسئولان پرسپولیس به بازیکنان وعده داده‌اند سقف قرارداد یک میلیارد تومانی به جای خود است و پرداخت خواهد شد. شنیدیم دوستان آپشن ویژه هم برای کشاندن بازیکنان پای میز مذاکره در نظر گرفته‌اند.

به طور مثال می‌توان به گل نخوردن خط دفاع، کلین‌شیت، تعداد بازی‌ در طول فصل، گلزنی، پاس گل و... اشاره کرد که در قرارداد جدید لحاظ شده است. گویا با آپشن ویژه قرارداد جدید برخی بازیکنان پرسپولیس به رقمی حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان خواهد رسید! این رقمی است که یک بازیکن ملی‌پوش و یک فوتبالیست ناراضی را برای تمدید قرارداد وسوسه کرده است. این دو بازیکن کلیدی به حمیدرضا گرشاسبی چراغ سبز نشان داده‌اند که به زودی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g6oq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: هر روز با یک بدهی جدید روبرو می‌شویم / نمی‌دانم باشگاه سپاهان با چه ادله‌ای با محسن مسلمان مذاکره کرده است!