تاریخ انتشار: 1397/02/22 20:25
کد خبر: 148206

نکته‌ای امیدوارکننده؛ پرسپولیس بدون این بازیکن نمی‌بازد

بررسی آمار مسابقات پرسپولیس نشان می‌دهد که این تیم بدون حضور کامیابی‌نیا، هیچ شکستی را تجربه نکرده است.
نکته‌ای امیدوارکننده؛ پرسپولیس بدون این بازیکن نمی‌بازد

 در هفته‌ای که گذشت تیم پرسپولیس ایران از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی به مصاف الجزیره امارات رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازنده زمین مسابقه را ترک کرد.

قرمزپوشان که در بازی مقابل حریف اماراتی با ترکیب کامل به میدان رفته بودند در دقیقه ۷۰ کمال کامیابی‌نیا را به علت مصدومیت تکراری از دست دادند. پس از بررسی‌های انجام شده توسط کادر پزشکی پرسپولیس، به احتمال بسیار زیاد این هافبک بازی برگشت مقابل الجزیره در ورزشگاه آزادی را از دست می‌دهد و یکی از غایبان سرشناس سرخ‌پوشان در این مسابقه حساس محسوب می‌شود.

اما با بررسی آمار مسابقات پرسپولیس در این فصل از مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به این نکته پی می‌بریم که کامیابی‌نیا تنها پنج بازی را به علت مصدومیت و یا محرومیت از دست داده است که در این مدت پرسپولیسی‌ها هیچ گونه شکستی را متحمل نشدند. کامیابی‌نیا در هفته چهارم و بازی مقابل سیاه‌جامگان برای اولین بار در این فصل در ترکیب تیمش قرار نگرفت و پرسپولیس با نتیجه تساوی ۱-۱ مسابقه را به اتمام رساند.

هم‌چنین کامیابی‌نیا در لیگ هفدهم دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان را به علت مصدومیت از دست داد که پرسپولیس در اولین بازی به نتیجه تساوی ۲-۲ و در دومین بازی به برد ۲-۰ برابر حریف اصفهانی رسید.

شماره ۱۱ پرسپولیس در هفته ۲۰ و ۲۱ به ترتیب برابر گسترش فولاد و پیکان به میدان نرفت و سرخ‌پوشان در این مدت به تساوی ۱-۱ و برد ۳-۱ برابر حریفان خود دست یافتند.

این آمار پنج مسابقه‌ای است که کمال کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس غایب بوده که در این مدت ۳ تساوی و ۲ برد سهم قهرمان ایران شده است که نشان می‌دهد شاگردان برانکو بدون حضور این هافبک جنگنده هم به راحتی تسلیم حریف خود نمی‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9zn5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمال فقط به علیرضا گفته بود می‌ماند؛ پشت پرده اختلاف کامیابی‌نیا و بیرانوند