تاریخ انتشار: 1397/02/22 21:11
کد خبر: 148198

تابش: نمی‌توانم در مورد احتمال حضور قلعه‌نویی در سپاهان حرفی بزنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان از انتخاب سرمربی این تیم، طی چند روز آینده خبر داد و گفت: اولویت ما انتخاب یک سرمربی قدر ایرانی است.
تابش: نمی‌توانم در مورد احتمال حضور قلعه‌نویی در سپاهان حرفی بزنم
 مسعود تابش با تاکید بر اولویت داشتن انتخاب سرمربی آینده سپاهان بر سایر امور، اظهار داشت: هواداران سپاهان نگران نباشند. ما حتماً و قطعاً یک سرمربی بزرگ و قدر برای سپاهان انتخاب می‌کنیم و با نظر سرمربی مطمئناً یک تیم خوب و مدعی که بتواند برای قهرمانی بجنگد می‌بندیم.
 
وی افزود: اولویت اول ما انتخاب سرمربی است و باید با نظر وی تیم را ببندیم. هواداران نگران نباشند چون در اسرع وقت سرمربی آینده سپاهان را مشخص می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که چه گزینه‌هایی برای هدایت سپاهان مدنظر باشگاه است، خاطرنشان کرد: ما گزینه‌های خاصی را مد نظر داریم، اما فعلاً از بیان اسامی معذورم. فقط می‌توانم بگویم که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا سرمربی بزرگ و قدری برای هدایت سپاهان بیاوریم و فکر می‌کنم ان‌شاالله بتوانیم تا آخر هفته وی را معرفی کنیم.

تابش با بی‌جواب گذاشتن پرسش در مورد احتمال حضور قلعه‌نویی در سپاهان برای فصل آینده گفت: در این مورد نمی‌توانم حرفی بزنم. خودمان نیز عجله داریم در اسرع وقت سرمربی آینده را انتخاب کنیم. در این زمینه فعلاً نمی‌توانم صحبت کنم و اجازه دهید با آرامش برنامه‌ریزی کنیم. فکر می‌کنم بتوانیم طی چند روز آینده سرمربی را انتخاب و معرفی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما انتخاب یک سرمربی قدر ایرانی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2768ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه انکارنشدنی سپاهان به جذب این استقلالی