تاریخ انتشار: 1397/02/23 09:18
کد خبر: 148154

شفر جای خالی بازیکنان غایب تیمش را پر کرد

از دغدغه‌های بزرگ سرمربی استقلال قبل از دیدار با ذوب آهن پر کردن جای خالی بازیکنانی است که به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در این بازی را ندارند.
شفر جای خالی بازیکنان غایب تیمش را پر کرد

سخت ترین آزمون شفر از زمان حضورش در استقلال آخرین بازی وی با این تیم در فصل جاری است. دیداری آسیایی برابر یک حریف داخلی با یک مربی نام آشنا به اسم امیر قلعه نویی. دیداری که قسمت اول آن در اصفهان به سود تیم قلعه نویی خاتمه یافت تا شفر برای آن که پایان خوشی با استقلال داشته باشد محکوم به پیروزی در این بازی باشد.

دست شفر مثل همیشه برای این بازی باز نیست و بعضی از مهره های تاثیرگذار وی به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارند و یا در شرایط آرمانی قرار ندارند. داریوش شجاعیان بازیکنی است که قطعا آخرین دیدار فصل آبی پوشان را از دست خواهد داد. شدت مصدومیت وی به حدی است که حتی نیم فصل نخست فصل آینده هم قادر به همراهی کردن آبی پوشان نیست. وضعیت امید ابراهیمی هم به درستی مشخص نیست و تکلیف حضور این بازیکن در آخرین دیدار آبی پوشان فردا مشخص خواهد شد. مامه تیام مهاجم گلزن آبی پوشان هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و حضور او در بازی مشخص می کند که به شرایط آرمانی بازگشته یا خیر.

سرمربی کهنه کار و باتجربه آبی پوشان باید در این آخرین آزمون سخت ترین و حساس ترین تصمیمات را برای پرکردن جای خالی بازیکنان غایب تیمش بگیرد. احتمال نیمکت نشینی تیام در این دیدار کم است. شفر به راحتی از آخرین شانس هایش برای عبور از مانع سخت ذوب آهن نخواهد گذشت. به همین دلیل است که قید استفاده از تیام حتی در شرایط غیر آرمانی هم نخواهد گذشت.

در صورتی که تیم پزشکی آبی پوشان ریسک روی سلامتی امید ابراهیمی را نپذیرد و شفر امکان استفاده از این بازیکن را نداشته باشد، امید نورافکن بهترین و یا بهتر بگوییم تنها گزینه‌ای است که شفر برای پر کردن جای خالی ابراهیمی روی او حساب می کند. در این صورت ترکیب ابراهیمی-باقری جای خود را به ترکیب نورافکن-باقری خواهد داد و اسماعیلی و جباروف دیگر بازیکنانی هستند که شانس بالایی برای حضور در ترکیب ثابت آبی‌ها دارند.

داریوش شجاعیان غایب حتمی استقلال در این بازی خواهد بود. بازیکنی که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و پس از این بازی نیز پای خود را به تیغ جراح خواهد سپرد. شفر چاره‌ای ندارد جز این که با دیگر داشته‌هایش جای خالی این هافبک خلاق را پر کند. خسرو حیدری محتمل ترین بازیکنی است که ممکن است شفر در این بازی از وی به جای شجاعیان استفاده کند.

ترکیب خسرو حیدری - وریا غفوری بارها در جناح راست استقلال در این فصل شکل گرفته و معمولا هم امتحان موفقی پس داده. آخرین حضور خسرو حیدری در ترکیب استقلال با پاس گل منجر به قهرمانی آبی پوشان در فینال جام حذفی همراه بود و این نشان می دهد حیدری می تواند گزینه ای قابل اطمینان در این بازی مهم باشد.

دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهبشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی پوشان تنها در صورت پیروزی با تفاضل بیشتر از یک گل قادر به صعود به مرحله بعدی این مسابقات خواهند بود. حضور همزمان خسرو حیدری، امید نورافکن و مامه تیام سه بازیکنی که در دیدار رفت دو تیم به دلایل مختلف حضور نداشتند در ترکیب ثابت آبی پوشان بسیار محتمل است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9zme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره یواشکی شفر با چند بازیکن