تاریخ انتشار: 1397/02/23 13:02
کد خبر: 148132

تن کاته: حضور هواداران باعث استرس پرسپولیس می شود/ جنگ روانی در DNA تیم ما نیست

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: بازی مهمی با پرسپولیس داریم و می‌خواهیم از نتیجه بازی رفت دفاع کنیم.
تن کاته: حضور هواداران باعث استرس پرسپولیس می شود/ جنگ روانی در DNA تیم ما نیست

تن کاته در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال برگزار شد، شرایط تیمش برای این دیدار را تشریح کرد.

وی گفت: به بازی مهمی رسیدیم. می دانیم پرسپولیس هواداران بسیار زیادی دارد که برای تشویق این تیم به ورزشگاه خواهند آمد. انتظار داریم بازی جذابی داشته باشیم. می خواهیم از نتیجه بازی رفت دفاع کنیم.

تن کاته در پاسخ به این سوال که در مسابقه فردا به فکر بازی بسته و دفاعی هستید یا تهاجمی به مصاف پرسپولیس خواهید رفت؟ تصریح کرد: امیدوارم فردا اشتباهات کمی را در زمین مسابقه انجام دهیم. می دانم فردا توسط هواداران پرسپولیس فشار زیادی به ما وارد خواهد شد اما پرسپولیسی ها هم تحت فشار خواهند بود چون هواداران پرسپولیس از این تیم توقع دارند و استرس آنها بالا می رود.

سرمربی الجزیره افزود: ما یک بار با پرسپولیس بازی کردیم و چند بازی این تیم را آنالیز کرده ایم. اگر پنالتی پرسپولیس را در بازی رفت کنار بگذاریم باید بگویم در همان دیدار هم موفق بودیم. باید اذعان کنم ما تیم کوچکی از کشور کوچکی هستیم که به تهران آمده ایم؛ شهری بزرگ و زیبا که ترافیک دیوانه کننده ای دارد.

تن کاته درباره اینکه آیا بازیکنانش در بازی فردا دست به وقت کشی و جنگ روانی خواهند زد؟ تصریح کرد: این حرفها در DNA تیممان نیست!

وی ادامه داد: ما با تیمی مثل رئال مادرید دیدار کردیم که به خوبی توانستیم بازی با آنها را هم مدیریت کنیم. در همان بازی قبلی برعکس چیزی که می گویید را دیدیم. فلسفه فوتبال چیز دیگری است. ما شاید دقایقی هم مجبور شویم دفاع کنیم اما دلیل نمی شود ضدفوتبال باشیم.

سرمربی الجزیره در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیبت سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس در بازی رفت و تاثیر این غیبت در نتیجه مسابقه و همچنین حضور وی در بازی فردا، اظهار داشت: این بازیکن پرسپولیس که شما می گویید مگر سوپرمن است؟ شما طوری از کاپیتان پرسپولیس می گویید که گویا سوپرمن است!

تن کاته در ادامه راجع به جو ورزشگاه با حضور تماشاگران گفت: قطعا از حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس لذت می بریم. خوشحالیم که در چنین اتمسفری بازی را انجام می دهیم. تجربه جام باشگاه های جهان را هم برای بازی مقابل تماشاگران زیاد داریم.

وی درباره اینکه بازیکن شاخصی از فوتبال ایران می شناسید تصریح کرد: من از تیم ایران، قوچان نژاد و جهانبخش را می شناسم. آنها بازیکنان خوبی هستند.

«شما که سید جلال حسینی را سوپرمن نمی دانید، آیا خودتان را سوپرمن بازی فردا می دانید؟» سرمربی تیم الجزیره در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: من اگر از لفظ سوپرمن برای کاپیتان پرسپولیس استفاده کردم برای این بود که از فرد خاصی نام نبرم. من گفتم از فرد خاصی نام برده نشود. او بازیکن خیلی خوبی است. اما آیا اگر او بود تیمش صد درصد می برد؟ درباره بازی فردا هم باید بگویم ما از حریفمان نمی ترسیم و فقط می خواهیم فوتبال بازی کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edoaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قربانی گوسفند در روز درگیری دو بازیکن پرسپولیس