تاریخ انتشار: 1397/02/23 21:10
کد خبر: 148084

ریسک بزرگ استقلال و شفر روی یک بازیکن

شفر و استقلالی ها بر سر دوراهی قرار دارند. آنها نه دوست دارند روی دیدار حساسشان مقابل ذوب آهن ریسک کنند و نه دوست دارند روی سلامتی بازیکن بزرگی مثل امید ابراهیمی.
ریسک بزرگ استقلال و شفر روی یک بازیکن

 هافبک میانی و ملی پوش تیم استقلال را بی‌تردید باید یکی از موثرترین بازیکنان این تیم دانست. بازیکنی که بود و نبودش در میدان برای آبی‌ها کاملا مشهود است و غیبت این بازیکن اگر غیرقابل جبران نباشد، به سختی و با زحمت جای خالی اش پرخواهد شد.

ابراهیمی در دیدار رفت دو تیم استقلال و ذوب آهن که با برتری یک بر صفر و شکننده تیم میزبان به پایان رسید دچار آسیب دیدگی نسبتا شدیدی شد و حدود یک نیمه هم با پای آسیب دیده در زمین بازی کرد. وی بلافاصله بعد از پایان بازی به تهران منتقل شد تا درمان پای آسیب دیده‌اش را آغاز کند. روند درمانی وی تاکنون ادامه داشته اما هنوز مشخص نشده آیا شرایط بازی برای روز سه شنبه را پیدا می کند یا خیر.

شفر که تیمش را در آستانه صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا می‌بیند، دوست ندارد در دیدار برگشت موثرترین بازیکنش را در اختیار نداشته باشد. سرمربی آبی پوشان بهتر از هر فرد دیگری می‌داند غیبت ابراهیمی در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن چه تاثیر منفی می‌تواند در سرنوشت این بازی تاثیر بگذارد. اما خود ابراهیمی و مدیران باشگاه و حتی خود شفر هم دوست ندارند روی سلامتی این بازیکن ریسک کنند. آن هم در حالی که روز به روز به آغاز رقابتهای جام جهانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. فشار آوردن به ابراهیمی می‌تواند منجر به تشدید مصدومیت وی و از دست رفتن جام جهانی برای این بازیکن باشد.

استقلالی‌ها فصل گذشته و درست در همین مرحله و در دیداری مشابه مقابل العین غیبت ابراهیمی را تجربه کردند و ضرر آن را هم تحمل کردند. تلخ ترین شکست تاریخ باشگاه استقلال به همین شکل پدید آمد و شفر با داشتن چنین دیدگاهی دوست ندارد ابراهیمی را برای این بازی در اختیار نداشته باشد.

با اعلام تیم پزشکی آبی پوشان فردا تست نهایی از ابراهیمی گرفته می شود تا وضعیت وی مشخص شده و شفر هم بداند که آیا برای دیدار برگشت با ذوب آهن می‌تواند روی ابراهیمی حساب کند یا خیر. 

دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب آهن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسیده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpawr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های شفر برای زوج ابراهیمی مقابل سپاهان