تاریخ انتشار: 1397/02/25 18:25
کد خبر: 147835

مبلغ قرارداد برانکو و دستیارانش برای فصل جدید لو رفت

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد برانکو ایوانکوویچ با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و قراردادش با این تیم را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد.
مبلغ قرارداد برانکو و دستیارانش برای فصل جدید لو رفت

مرد کروات که توانسته است 2 سال پی در پی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند، پیش‌تر گفته بود قبل یا بعد از بازی برگشت مقابل الجزیره امارات قراردادش را تمدید خواهد کرد و همین کار را هم انجام داد. شاید برای خیلی‌ها سؤال باشد که مبلغ قرارداد برانکو با پرسپولیس چقدر است؟ شنیدیم برانکو ایوانکوویچ به عنوان یک مربی موفق در فوتبال ایران، قراردادی به ارزش 800 هزار یورو (بله درست خواندید یورو!) برای هر سال با پرسپولیس بسته است. ظاهراً پاداش قهرمانی و صعود در لیگ قهرمانان آسیا هم در این قرارداد گنجانده شده است. اما بد نیست اضافه کنیم زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو که گفته می‌شد احتمال دارد از پرسپولیس جدا شود نیز قراردادش را با این تیم تمدید کرد. تفاوت زلاتکو و سایر دستیاران برانکو با سرمربی پرسپولیس در این است که ماهانه حقوق می‌گیرند.

برادر برانکو 16 هزار یورو در ماه حقوق می‌گیرد، ضمن آن که ایگور پانادیچ مربی گلرهای پرسپولیس ماهانه 14 هزار یورو دریافت خواهد کرد. همچنین مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز پرسپولیس نیز حقوق ماهانه 12 هزار یورویی برای فصل آینده خواهد داشت. البته پاداش بردها، قهرمانی لیگ برتر، حذفی و... برای دستیاران کروات برانکو هم محفوظ خواهد بود. گفته می‌شود قرارداد کریم باقری دستیار ایرانی برانکو هم حدود 600 میلیون تومان برای یک فصل است.

نکته: برانکو ایوانکوویچ موفق‌ترین مربی باشگاهی دو، سه سال اخیر فوتبال ایران است که توانسته پرسپولیس بحران‌زده را به قهرمان لیگ برتر تبدیل کند. بنابراین عقد قرارداد 800 هزار یورویی که در ظاهر سنگین هم به نظر می‌رسد، نمی‌تواند غیرمنطقی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkjva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این مسئله باعث ایجاد کری بین هواداران پرسپولیس و الجزیره شد!