تاریخ انتشار: 1397/02/25 19:23
کد خبر: 147829

احمد مدیون برانکو و هواداران پرسپولیس است / کی روش با پرسپولیس لجاجت می کند!

یشکسوت پرسپولیس آرزو کرد برای فصل بعد بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، مهدی ترابی و علی قلی زاده به جمع سرخپوشان اضافه شوند.
 احمد مدیون برانکو و هواداران پرسپولیس است / کی روش با پرسپولیس لجاجت می کند!

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برتری تیمش مقابل الجزیره و صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یکی از پرهیجان ترین بازی هایی بود که در استادیوم بودم. کل بازی سرپا تماشا کردم و من هم مثل بازیکنان استرس زیادی داشتم. ما بازی رفت به اشتباهات فردی خودمان باختیم وگرنه الجزیره تیمی نبود که بتواند مانع از صعود شود.

او ادامه داد: تیم در نیمه دوم عالی بود و به خوبی توانست قدرتش را به حریف دیکته کند اما الجزیره ای ها با ایجاد دفاع چند لایه کار خیلی سخت کرده بودند. اینکه تیمی بتواند بعد از دریافت گل تساوی، در آن دقایق واپسین بازی برگردد نکته خیلی مهمی است. تیم آنقدر بزرگ است و بازیکنان به حدی از اعتماد به نفس رسیده اند که بتوانند کارهای بزرگ انجام دهند. من به صعود ایمان داشتم و بهرحال خدا را شکر می کنم که فصل به بهترین شکل برای ما به پایان رسید.

میناوند با اشاره به بازی ندادن برانکو به محسن مسلمان تصریح کرد: هواداری فوتبال باید مدرن باشد و حرفه ای برخورد کنیم. برانکو به عنوان نفر اول تیم خیلی خوب می داند که چه تصمیمی بگیرد. من خودم در استادیوم بودم و وقتی می دیدم از دقیقه 30 نام مسلمان از سکوها به گوش می رسد، متاسف می شدم. این نوعی خط دهی به هواداران است و باشگاه باید با این شانتاژها مبارزه کند. برانکو با تصمیم هایش نشان داد که همواره به اصولش پایبند است. شما دیدید کی روش در تیم ملی هم در مواجهه با سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی روی مواضعش ایستادگی کرد و در نهایت هم عقب نشینی نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از بازی خوب احمد نوراللهی خاطرنشان کرد: احمد مدیون برانکو و هواداران پرسپولیس است. او یک سال از فرم ایده آلش دور بود و فرصت بازی نداشت اما برانکو و هواداران آنقدر به پایش ایستادند تا به آن چیزی که باید رسید. نوراللهی باید قدر این فرصت را بداند و فصل آینده یکی از بهترین های تیم باشد.

او در مورد فهرست 35 نفره تیم ملی هم گفت: واقعاً نگاه کی روش به پرسپولیس حرفه ای نیست و از روی لجاجت تصمیم می گیرد. مگر می شود تیمی که سه سال در بالاترین سطح کیفی بوده تعداد بازیکنانش از استقلال در تیم ملی کمتر باشد؟ صادق محرمی، علی علیپور، کمال الدین کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده لااقل این شایستگی را داشتند که به جمع 35 نفره دعوت شوند.

میناوند در مورد مسافران احتمالی پرسپولیس به روسیه عنوان کرد: من فکر می کنم علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و وحید امیری با تیم به جام جهانی بروند و احتمال حضورشان نیز در ترکیب ثابت زیاد است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد مدیرعامل باشگاه گفت: من به آقای گرشاسبی نمره قبولی می دهم اما برخی مسائل بود که توقع می رفت اقدام بهتری را ایشان و همکاران شان انجام دهند. در ماجرای محرومیت افشین پیروانی باشگاه آنطور که باید و شاید از پیشکسوت خودش دفاع نکرد و آقای گرشاسبی باید به موضوع ورود می کرد.

میناوند در پایان با آرزوی پیوستن بازیکنانی نظیر مرتضی تبریزی، مهدی ترابی، علی قلی زاده و حسین پورامینی به پرسپولیس در فصل بعد گفت: پرسپولیس با رفتن هیچ بازیکنی کوچک نمی شود و این نام پرسپولیس است که برای همیشه می ماند. امیدوارم هواداران هم با مسئله جدایی برخی بازیکنان رفتار منطقی داشته باشند و به رای کادر فنی احترام بگذارند. بازیکنان هم خیلی خوب می دانند که باید در تیم بمانند و یا باید بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a85zg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست میناوند برای بازی با الجزیره؛ لطفا بلیت بازی را رایگان کنید!